plutozap Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Har installert en BMW ice>Link Gateway 100 i min e39 med buisness cd spiller. Det ser ut til at jeg kan styre ipoden greit fra anlegget,skifter sanger osv. Men det kommer ingen lyd!! Noen som har erfaringer/kan hjelpe?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Bruker du Ipod thouch eller iphone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutozap Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 Bruker ipod nano.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Da røyk teorien min.... Jeg har et tilsvarende problem på min ser du etter at Apple kom med software 2.0+++ til phone og touch. Men alle andre fungerer. Hvor i landet holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutozap Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 Ok,takk for svar iallefall.Har oppgradert software flere ganger uten noe resultat.. Holder til i nærheten av Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Du kan jo teste evt en annen Ipod og se om det gir annet resultat. Nå kjenner jeg ikke din type installasjon så godt, men vet du om lyden går analogt eller om det er lossless overføring? Siden du bruker orginalanlegget så tenker jeg at det er analogt og da har går lyden på egne kabler i forhold til styring av ipod. Så ville kanskje gått over dem en gang til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Sjekk at kabel som går til cd veksler porten sitter skikkelig i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå