Bjørner Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Får man 2'er på ødelagt kurve/tåkelys på EU kontrollen. pære er dau og glasset er sprukket i alle retninger.. Edit: Har hatt bilen på eukontroll i dag, ble 1'er på tåkelyset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Nei, kun 1'er feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Bare 1er feil ja... Her er oversikt over alle punktene på PKK http://www.lovdata.no/for/sf/sd/td-19971215-1488-001.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Jeg har fått 2'er feil på det. Står feilfungsjon på mangellappen min da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Kommer veldig an på hvem som tar kontrollen også. Veldig få som har satt seg 100% inn i lovverket. Hvis jeg er i tvil trykker e bare på et kjekt lite spørsmålstegn på sida av anmerkninga som forklarer hva e ska sette avhengig av hvordan feil det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 sprekk i lykt er 2 er feil og gåen pære 1'er. Hadde du teipet over før eu hadde de ikke vært kontrollert i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Ut i fra den siste setningen din antar jeg at du, Lars89 er en person som driver med eu-kontroll. Hvis jeg har rett, hvilken feil ville du satt på at jeg ikke kan låse førerdøra mi? Kommer vel litt an på hvem som godkjenner det også da men. Teipet over sprekken bare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Begge (!) grøftlysene mine sprakk også i vinter. Røska dem likegodt vekk før eukontrollen, de skulle jo byttes uansett. Fikk ingen kommentarer på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 nei teipet over hele grøftelysene slik at de "ikke" er der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Begge (!) grøftlysene mine sprakk også i vinter.Røska dem likegodt vekk før eukontrollen, de skulle jo byttes uansett. Fikk ingen kommentarer på det. Hvorfor skulle du fått det? Ingen krav om grøftely foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Begge (!) grøftlysene mine sprakk også i vinter.Røska dem likegodt vekk før eukontrollen, de skulle jo byttes uansett. Fikk ingen kommentarer på det. Hvorfor skulle du fått det? Ingen krav om grøftely foran så lenge de er der skal de virke, som alle andre lys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 mangla ett stk grøftelys (hele lykta og festet borte) og fikk 1'er feil på compacten vår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Er bare lærling, men har tatt endel kontroller fordet... Ville bare satt 1 hvis e har forstått deg riktig. Teipa over begge lyktene ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Begge (!) grøftlysene mine sprakk også i vinter.Røska dem likegodt vekk før eukontrollen, de skulle jo byttes uansett. Fikk ingen kommentarer på det. Hvorfor skulle du fått det? Ingen krav om grøftely foran så lenge de er der skal de virke, som alle andre lys! Ja, men de er (var) jo ikke der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Begge (!) grøftlysene mine sprakk også i vinter.Røska dem likegodt vekk før eukontrollen, de skulle jo byttes uansett. Fikk ingen kommentarer på det. Hvorfor skulle du fått det? Ingen krav om grøftely foran så lenge de er der skal de virke, som alle andre lys! Ja, men de er (var) jo ikke der pære er dau og glasset er sprukket i alle retninger.. hvilket glass? hvilken pære? Hvilket grøftelys? hvis lykten din er knust er den da borte`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå