Dirty Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 lure på om det er ulovlig å kjøre med? kjenner folk som har EU godkjent biler med sveist diff. men er det lovlig å ha på bilen ?
Deep Dish Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Ènkelte 4-hjulstrekker feks Land Rover, så kan man jo låse diffen, så det er nok lovlig ja...
528i Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 ang å få eu godkjent bilen, så kan mye rart gå gjennom. fikk biln til brodern godkjent uten speedometer, killometerstand sto på d samme som for 2 år siden. dette kommenterte han. men godkjente bilen, pga var ikke noe (farlig) feil. så er lovlig med spærre ja. men lite økonomisk og lite behagelig:) spør heller om kjettinger. det sku vært nå andre regler med det:)
Dirty Skrevet April 18, 2009 Forfatter Skrevet April 18, 2009 politi ville ikke gi meg tilbake lappen enda. siden jeg hadde sveist sperre, jeg mente det var lovlig ikke de. derfor jeg lurte. noen flere synspunkter? trenger lappen fort fort, og orker ikke vente 3 uker
528i Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 hvordan grunn hadde politiet til å mene det? er bilen din til sjekk av andre grunner? politiet kan ikke uttale seg om det, og kan ikke ta lappen av den grunn. kontakt BT i såfall.
kanari87 Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Er ikke lovlig med sveisa diff på EU, sa dette kan gi utslag på bremse tester.
Lars89 Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 528i: Han har kræsja litt... Spør hvilken paragraf/lov de har tatt deg på... Mener det skal være lov...
Bmw_325i_ Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 sveisa diff er ikke lovlig nei. er en grunn til det også.. tenk bare på hvordan det er å kjøre med sveisa sperr om vintern det går jo faen ikke an å kjøre rett fram uansett om man prøver. har vært i dialog med bt i kongsberg ang detta å. de sa at man kunne miste skilter/kjøreforbud hvis man blei stoppa i teknisk.
E30 ex Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 politi ville ikke gi meg tilbake lappen enda. siden jeg hadde sveist sperre, jeg mente det var lovlig ikke de.derfor jeg lurte. noen flere synspunkter? trenger lappen fort fort, og orker ikke vente 3 uker Hallo!!!! Lappen din har da ikke noe med differesialen på bilen din å gjøre, det er vel noe av det dummeste jeg har hørt. Du kan jo kjøre bilen till morra di for det de vet.
m-alpin Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 3 uker må du nok fint finne deg i uansett,de har sin fulle rett til det for mindre enn det du har gjort desverre!! forhørsretten skal finne sted innen 3uker å bestemme om det er grunn til videre beslag..
ehrnst Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 det er ulovlig og egner seg egentlig kun til sidelengskjøring på bane.
MrElg Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 politi ville ikke gi meg tilbake lappen enda. siden jeg hadde sveist sperre, jeg mente det var lovlig ikke de.derfor jeg lurte. noen flere synspunkter? trenger lappen fort fort, og orker ikke vente 3 uker Hallo!!!! Lappen din har da ikke noe med differesialen på bilen din å gjøre Hvis det er ulovlig og han har krasjet pga. dette, så har den det.
E30 ex Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Om han skal ha igjen lappen , har ikke diffen noen innvirkning på det. Om jeg mister lappen i 2mnd kan ikkepolitiet nekte meg å få den igjen fordi jeg har en bil med sveiset diff. De kan nok nekte meg å kjøre denbilen men ikke nekte å gi meg tilbake lappen.
Superbeetle Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Hvordan fant politiet ut at du hadde sveist diff i første omgang da? Tror jeg hadde prøvd mitt best på ikke nevne dette for mye..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå