Gå til innhold

Oppgi person nummer ved bestilling fra utland ?

Halvor89
 Share

Anbefalte innlegg

Har bestilt deler fra England nå.

Og han jeg har bestilt av sa ha måtte ha person nummer som måtte oppgis til tollen eller åssen detta var.

Er det tilfelle at dette må gjøres.

I de fleste tilfeller har jeg hørt at man ikke bør oppgi person nummeret sitt til hvem som helst. Men poenget er jo at han karen er er visst veldig seriøs, da jeg har sett andre folk som har bestilt fra han og er veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt diverse fra utland tidligere, og har aldri oppgitt personnr, og jeg har aldri hatt problemer med tollen.

Kan jo hende det er annerledes med bildeler?

Jeg ville hvertfall fått sjekket opp dette før jeg gir fra meg slike opplysninger! ;)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke gjort det om jeg var deg.

Jeg har bestilt flere ganger fra utlandet, og jeg har alltid blitt oppringt fra DHL, TOLLen selv eller posten der jeg måtte gi person nummeret mitt.

Rart han spør om det , da han ikke har noe med tollen å gjøre. er liksom ikke han som skal stresse med det .......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at de spør er pga sikkerheten tror jeg, dumt hvis mange bestiller fra utlandet med fake navn å sånn, men hvilken nettbutikk er det da?

Har kun oppgitt persnr mitt en gang, da jeg bestillte fra Larkspeed.com , men de er rimelig seriøse og da, de ringte meg til og med opp og spurte etter pers nr.

Har ikke hatt noen problemer i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...