doffa Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Endelig var bilen i hus. var ikke heilt denne modellen som skulle i hus men slik blei det, 2005 320DT edition33 skilt kommer på tirsdag. helvettes drit disse plast skilta!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Gratulerer med lekker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 Takker er faktisk kone bilen hehe så nå skal det handles e34 m5 til meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Meget pen touring, men hva er egentlig Edition 33? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleviken Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Gratulerer med fin 320DT Hva er egentli Edition 33?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 pen bil doffa. så det ble litt endring i planene? var denne bilen på denne siden av fjorden før helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Bmw slapp en Limited edition jubileiums utgave når touringen feiret 33år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 pen bil doffa. så det ble litt endring i planene? var denne bilen på denne siden av fjorden før helga? Blei litt endring i planen ja. va ikke det værste valget heller dønn strøken i lakk og intriør, bilen har vært hær i ålesund hele tda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Grattis med ny vogn. Facelift e46 M-sport er herlige biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Individual-bil eller? Så veldig bra ut ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 Takker folks. lars89 dette er en edition33. er vel ikke en invidual da men fin er den ivertfall, får senkesett i dag da skal det monteres på onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Fin bil, kjørte forbi deg i sta. Skille seg ut denne, meget fin farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Utrolig pent! Jeg kunne gjerne tenkt meg en konebil jeg også, hvis det er sånn de ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 Utrolig pent! Jeg kunne gjerne tenkt meg en konebil jeg også, hvis det er sånn de ser ut Skal sis at kona er sær tror jeg fant 30-40 bilen på nett som jeg likte godt. men kona sa da enten at det var feil farge på bilen, stygge felger eller feil intriør farge. Kvinnfolk!!??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Utrolig pent! Jeg kunne gjerne tenkt meg en konebil jeg også, hvis det er sånn de ser ut Skal sis at kona er sær tror jeg fant 30-40 bilen på nett som jeg likte godt. men kona sa da enten at det var feil farge på bilen, stygge felger eller feil intriør farge. Kvinnfolk!!??? Du skal nå være glad for det, mi kjerring bryr seg lite hvilken bil vi kjører, kunne vel sikkert like godt kjørt Lada nesten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå