Ad|oS Skrevet August 15, 2009 Forfatter Share Skrevet August 15, 2009 I dag fikk bilen et nytt lag med Concourse wax, hjulbuer fikk smake Chemical Guys Bare Bones (for første gang), dekk fikk Swissvax Pneu og de nye felgene som jeg heldigvis fikk før Gatebil fikk en runde med CG Vertua Bond og et par med CG Wheel Guard. Rain-off på vinduer og prøvde meg med litt Pneu på noe plast også. Er spent på hvor effektivt dette er... Da jeg likevel var i gang la jeg merke til at eksosen var litt skitten, så dro fram litt Autosol og litt MG Metal Polish Skal se om jeg ikke får ordnet litt bilder av de nye felgene i morgen så allmenheten kan få beskue dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Hva slags felger ble det?? Og hvor skal GS felgene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 hehe... polerte eksosen i går jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 15, 2009 Forfatter Share Skrevet August 15, 2009 GS felgene endte opp i Mandal hos dirtydicky. Hva slags felger jeg har nå får du nok sett i løpet av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 jeg vet jeg vet menne, stiller du opp klokka9 da? elelr hva blir det til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Få ut felga nå, vet det er BBS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Få nå ut bildet av felgene da Er det samme som jeg har ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Ble gromt med felga! Du hadde fortjent pokal i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 15, 2009 Forfatter Share Skrevet August 15, 2009 Takk for det Kanskje en annen gang.... Satser på å få ut noen bilder i løpet av kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Nå skuffa du meg altså. du skrev jo du skulle legge ut bilder jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 15, 2009 Forfatter Share Skrevet August 15, 2009 Utsikten fra kjøkkenvinduet Blir nok bra med 1-2cm senk til nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Gratulerer da jeg hadde nok rett sammen med halvor her ja. nydelige felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Nydelige felger dette her! Men synes faktisk det var bedre med GS gold felga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Ble gromt med felga! Du hadde fortjent pokal i dag! hehe... er nok mange før på lista... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 De blinklysene klarer jeg ikke. Kræsjer totalt med overall utseèndet på bilen. Det triste med innlegget mitt er ; Jeg vet ikke hva slags blinklys du kunne montert for å rette opp i dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå