Gå til innhold

Ad|oS - E36 325i coupe - Til salgs

Ad|oS
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 405
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får se om det blir splittere eller ikke. Ser uten tvil bedre ut med, da bilen nesten er kjedelig uten, men det er litt vanskelig med tanke på innkjøringa der jeg bor...

Blir nok tur til Våler på meg nå med BMWCCN, så om noen vil slå av en prat er det bare å kikke etter E36 med gule lykter :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bilen tilbake fra BMWCCN Våler og DCN treff ved Drammen. Bilen kom seg tilbake nesten uten skader, men er en GT-splitter fattigere. Splitterne kom på underveis opp til Våler, og den ene gikk av på vei hjem etter DCN treffet.

En liten vask før litt bilder må jo til, og her er nødvendig utstyr:

di3bymzc0jeo5ftbkm9g.jpg

Skitten og fæl bil som hadde behov for en vask etter 25-30mil på E18

p69c7l8hsm56fft5ursp.jpg

Var desverre blitt mørkt da jeg til slutt var ferdig med vasken, så ble bare et ok bilde denne gangen

imsus3qh93h0a5eydvn5.jpg

I teorien skal bilen være senket 103mm foran og 60mm bak nå. Har 17mm igjen å gå på foran (Supersport skal jo ned til 120mm), og 5mm bak. Er nok ikke helt denne senken i praksis, men husk på at differansen mellom 225/45-17 på 8" felger og 215/35-18 på 8,5" felger gir en høydeforskjell på over 2,5cm (med tanke på både høyden på bilen og hvor mye det fyller hjulbuen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bilen tilbake fra BMWCCN Våler og DCN treff ved Drammen. Bilen kom seg tilbake nesten uten skader, men er en GT-splitter fattigere. Splitterne kom på underveis opp til Våler, og den ene gikk av på vei hjem etter DCN treffet.

En liten vask før litt bilder må jo til, og her er nødvendig utstyr:

di3bymzc0jeo5ftbkm9g.jpg

Skitten og fæl bil som hadde behov for en vask etter 25-30mil på E18

p69c7l8hsm56fft5ursp.jpg

Var desverre blitt mørkt da jeg til slutt var ferdig med vasken, så ble bare et ok bilde denne gangen

imsus3qh93h0a5eydvn5.jpg

I teorien skal bilen være senket 103mm foran og 60mm bak nå. Har 17mm igjen å gå på foran (Supersport skal jo ned til 120mm), og 5mm bak. Er nok ikke helt denne senken i praksis, men husk på at differansen mellom 225/45-17 på 8" felger og 215/35-18 på 8,5" felger gir en høydeforskjell på over 2,5cm (med tanke på både høyden på bilen og hvor mye det fyller hjulbuen)

Jeg var på Rudskogen på lørdag, og BMWCCN på søndag. synd jeg ikke fikk med meg DCN sitt treff ved Drammen.

Synd med splittern da!

Var det noe oppmøte for DCN da ? og noe spennende å se ?

sikler litt på vaske-utvalget ditt, mitt er fortsatt for lite, selv om jeg har litt av hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å handle et nytt sett med splittere, så det går nok greit...

Var en del biler innom, og en god del folk. Var visst første gang de hadde treff, så tror de var godt fornøyd med oppmøtet. Truls sin Evo er jo ikke akkurat feil

koo1co26pzustwekwgsm.jpg

Var også en meget pen A5 S-line der, som her holder på å få en liten smak av Swissvax Insignis (av Scandicshine)

1qyzxuws6jvjqc9hfvtk.jpg

Scandicshine og Swissvax hadde også salg der, og var jo en liten hylle der med SV produkter jeg kunne tenkt meg

qujq9crbnk1jnzsez69h.jpg

Var også gøy å få sett litt våtslip og teste litt hvor bra/ille man kunne få det:

index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=4533

Hehe, er fint å ha litt å velge i, men savner også den tiden der det var nok med en Biltema svamp og en bøtte med vann... Da det faktisk gikk fort å vaske bilen, og ikke 1time+++ Har en noenlunde oppdatert samling som ligger på DCN sine sider, hvis du vil inn der å kikke mer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...