Stian Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Du har ein av mine favorittar av E-36 karossiriet. Har ikkje du ein kompiss med garage da? Skulle glatt ha kjøpt den om økonomien hadde tillat det. Spørst om eg satsar på ein lotto kupong med 7 rette til helga. Da blir det ein stor dobbel garage til coupen din som blir min og M3`en min. Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 Takk. Alltid gøy å høre at folk liker bilen Ingen innendørs plass som jeg kan ha bilen nei. Der eg bor nå har vi en rotegarasje, men om eg rydder den blir d vel fort 4andre biler her som også vil bruke den, så blir nok ikke noe der hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Prøv å legg ut bilen på finn.no Det er der de seriøse kjøperne henger. Akutelt med bytte i A4 1.8 TsQ a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 flott med snø ^^ blir bussen på jobb i dag for mine del hehe... men vurderer å legge om til vinterdekk i dag... må kjøre litt før jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 flott med snø ^^ blir bussen på jobb i dag for mine del hehe...men vurderer å legge om til vinterdekk i dag... må kjøre litt før jul så seint ute folk er med det da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Har ikke lagt om enda jeg E jo nesten aldri snø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 Må nok ut på finn for å få solgt den ja. Litt flere som bruker finn enn autodb vil jeg tro... Send meg litt info på PM angående Audien, samt prisanslag Ikke noe poeng å legge om egentlig hehe Snøen forsvinner i løpet av et par dager uansett. Tenkte egentlig å la være å legge om fordi bilen ser så mye bedre ut med sommerfelger enn vinter, og pent utseende hjelper jo når må skal selge bil! Må kanskje krype til korset likevel, å skifte om hvis det blir liggende. Må bare grave frem kanalene så jeg kommer inn med jekk hehe Eller kanskje bare sjekke om dekk er merka M+S slik at jeg ikke får problemer om jeg havner i ulykka med bilen med sommerdekk. Er det M+S er det jo godkjent helårsdekk, selv om de i praksis ikke fungerer på glatta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Tenkt noe mer på å selge BBS felgene for seg selv? mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 De forsvinner nok ikke før bilen er borte, beklager det. Enten får kjøper mulighet til å velge LM eller RC, evnt begge, og hvis personen bare vil ha et sett får de heller legges ut for salg etterpå. Eller kanskje putte på vinterdekk på dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 jeg har så sinnsykt lyst på denne bilen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 jeg har så sinnsykt lyst på denne bilen!!! Bygg om din til 323 eller 325 så har du minst like bra og enda mer strøken bil. Se i sverige, mange motora å velge mellom og ikke så dyre som i norge. Regner med du liker denne pga. motoren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 jeg har så sinnsykt lyst på denne bilen!!! Så kjøp den da! Så kjøper jeg felgene av deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Hehe, jo sant det sladjan, har lyst på en 328i motor, men når er jo min chippa, powerfilter, eksos, bytta hjerne osv osv. Skal være rundt 180hk i den, er veldig usikker.. Hadde vært morsomt og tatt en dyno på den Som sagt, denne bilen til adios, har jo alt! jeg tørr nesten ikke og ha bilen min, på grunn av at den er nylakkert, kosta på en ca. 70-80 tusen mye mye mer, tenkte jeg skulle bruke min til show, utsillinger osv. tør nesten ikke og kjøre med den, hehe. Hadde jeg kjøpt adios sin, så blir liksom noe helt annet.. dere skjønner sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 Hehe, jo sant det sladjan, har lyst på en 328i motor, men når er jo min chippa, powerfilter, eksos, bytta hjerne osv osv. Skal være rundt 180hk i den, er veldig usikker.. Hadde vært morsomt og tatt en dyno på den Som sagt, denne bilen til adios, har jo alt! jeg tørr nesten ikke og ha bilen min, på grunn av at den er nylakkert, kosta på en ca. 70-80 tusen mye mye mer, tenkte jeg skulle bruke min til show, utsillinger osv. tør nesten ikke og kjøre med den, hehe. Hadde jeg kjøpt adios sin, så blir liksom noe helt annet.. dere skjønner sikkert. Vil ikke ha noen stor diskusjon angående mods og hk i din bil, men man får ofte ikke veldig mye ekstra hk uten alvorlige inngrep desverre... Problemet er jo som du sier, at når du har kosta på bilen for mye blir det så dyrt å bruke den også. Men du må huske på at det ikke er særlig billig å bare ha en bil stående heller... Kan bare ta Vectraen i innbytte + litt penger, så har du skaffet deg ny bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå