matsi Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 prøv smoked blink.. noe alla de vanelige hvite bare mørkere. IKKE så mørkt som mysild men "smoked":P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Har du prøvd noe så enkelt som å sette inn en oransje pære? Dagslyset reflekterer fargen på pæra utover i reflektoren, og du får ett helt annen inntrykk.. Prøv det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 Har vurdert lakkering av hvite, men er redd for å ikke få lakken jevn nok, og at den ikke blir blank nok, samt at den skal renne litt. Må ikke ende opp som Sondre sine hehe Må kanskje prøve med oransje pærer ja, men litt skeptisk til det også. Har vel like blinkers som deg BreitBau, men på din passer de bra. Synes de skinner litt for mye opp på min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Ja.. Du har helt rett i det.. Og jeg bestilte bare mine fordi de lå på tilbud til 249 kroner på Realcar.. Så bare flaks jeg traff på første forsøk hos meg Forøvrig en satans blank bil! Er denne kvalifisert til å stille i original klassen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 jaggu rått med gule lys! vart under vurdering sjøl:P fiksa parklys i begge reflektorene? og brukt gule pærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2009 Ja.. Du har helt rett i det..Og jeg bestilte bare mine fordi de lå på tilbud til 249 kroner på Realcar.. Så bare flaks jeg traff på første forsøk hos meg Forøvrig en satans blank bil! Er denne kvalifisert til å stille i original klassen? Kan nok ikke stille i orginal klasse nei. Felger, blinklys og tåkelys er uorginale deler, men skal ellers være ganske så orginal. Lykteglassene på frontlyktene er Bosch, og ble levert orginalt på en del biler i sør-europa, men da det ikke ble levert på min bil er vel det nok til at den ikke kunne stilt i orginal klasse (regner med det er Concoursen det gjelder). Ble ok blank, men er stygt redd for at det skal bestilles både DA-maskin og Menzerna for å få vekk swirls. Har også en relativt stor bestilling på diverse annet som også skal komme snart Provoserende at den ikke kom før treffet da jeg bestilte for ganske så lang tid siden... jaggu rått med gule lys! vart under vurdering sjøl:P fiksa parklys i begge reflektorene? og brukt gule pærer? Valgte gule lykter i hovedsak for at bilen skulle skille seg ut, men også for at det gir bilen et litt sportslig preg (tenk Motorsport) Er bare de vanlige parklysene, så ikke dobbelt på hver side. For øyeblikket har jeg 2500k pærer i nær-/fjern- og tåkelys for å få ekstra gult lys. Parklysene får jeg ikke helt bra, med tanke på fargen på lyset som kommer. Har prøvd 4 ulike typer LED-pærer uten å få det til å stemme, 2 med veldig gult lys (som gav nesten oransje skjær) og 2 med veldig hvitt lys. Kjører med den ene typen LED-pærer som gav hvitt lys nå, men gir en litt for lys nyanse i forhold til nær-/fjern-/tåkelys. Satser på å finne noen pærer som gjør at lyset står i stil med de andre snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Må kjøpe disse blinklysa vettu 350,- på Koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2009 Hadde tilsvarende lykter på forrige bil, og de blir nok for lyse de også. Må uansett til med lakk, evnt med film på dem for å få dem passelig mørke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Ja.. Du har helt rett i det..Og jeg bestilte bare mine fordi de lå på tilbud til 249 kroner på Realcar.. Så bare flaks jeg traff på første forsøk hos meg Forøvrig en satans blank bil! Er denne kvalifisert til å stille i original klassen? Kan nok ikke stille i orginal klasse nei. Felger, blinklys og tåkelys er uorginale deler, men skal ellers være ganske så orginal. Lykteglassene på frontlyktene er Bosch, og ble levert orginalt på en del biler i sør-europa, men da det ikke ble levert på min bil er vel det nok til at den ikke kunne stilt i orginal klasse (regner med det er Concoursen det gjelder). Ble ok blank, men er stygt redd for at det skal bestilles både DA-maskin og Menzerna for å få vekk swirls. Har også en relativt stor bestilling på diverse annet som også skal komme snart Provoserende at den ikke kom før treffet da jeg bestilte for ganske så lang tid siden... jaggu rått med gule lys! vart under vurdering sjøl:P fiksa parklys i begge reflektorene? og brukt gule pærer? Valgte gule lykter i hovedsak for at bilen skulle skille seg ut, men også for at det gir bilen et litt sportslig preg (tenk Motorsport) Er bare de vanlige parklysene, så ikke dobbelt på hver side. For øyeblikket har jeg 2500k pærer i nær-/fjern- og tåkelys for å få ekstra gult lys. Parklysene får jeg ikke helt bra, med tanke på fargen på lyset som kommer. Har prøvd 4 ulike typer LED-pærer uten å få det til å stemme, 2 med veldig gult lys (som gav nesten oransje skjær) og 2 med veldig hvitt lys. Kjører med den ene typen LED-pærer som gav hvitt lys nå, men gir en litt for lys nyanse i forhold til nær-/fjern-/tåkelys. Satser på å finne noen pærer som gjør at lyset står i stil med de andre snart Du kunne jo stilt i orginal klasse og fått minus poeng for uorginale deler , som lykter og felger . Da hadde du og reist hjem fra Sirevåg med pokal i år . Siden ingen stilte i denne klassen . Dessuten er det ikke mange poeng som trekkes for felger og lykter . Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Hadde tilsvarende lykter på forrige bil, og de blir nok for lyse de også. Må uansett til med lakk, evnt med film på dem for å få dem passelig mørke... E lakka mine. det ble faktisk veldigt bra. skal ta å lakke de litt opp igjen nå snart. få på litt mere klar lakk det var det jeg dreit meg med .. det er bare å ta mange tynne lag til du får det så mørkt du vil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 trodde ikke du skulle vise bilder av bilen... og felgene mine skal lakkes på nytt snart hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 Fant ut jeg kunne legge ut noen bilder likevel. Kommer nok snart noen nye oppgraderinger likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 gjør nok det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Hadde litt fri i dag, så fant ut det var på tide å shine motorrommet litt, og prøve et par nye produkter. Produktliste: - Meguiars Super Degreaser - Meguiars NXT Wash - Meguiars Wheel Brush - Jordan oppvaskkost - Biltema malerkost - Europris vaskehanske - Diverse microfiber og foam-applicator - Meguiars All Season Dressing Var ikke veldig mye å vaske i dag da jeg har vasket en del i motorrommet tidligere, men var første gang for Super Degreaser (SD) og All Season Dressing (ASD). SD fikk ikke tatt veldig mye da det var veldig rent fra før, men hadde litt effekt hvertfall. Positiv opplevelse med denne. ASD var jeg veldig imponert over. Etter at motorrommet var ferdig vasket og tørket gikk jeg over med ASD på sprayflaske, og sprayet på alt av plast og gummi. Lot det tørke (så å si) før jeg gikk over med en svamp med litt ASD og gikk over alt. Deretter tørk med microfiber. Ble veldig bra Det fine med ASD er at den også kan brukes på dekksidene, men veldig bra resultat. Desverre har jeg ikke noe før-bilde, så dere får nøye dere med et etterbilde Må nok også ta en liten runde med metall polish og lakkrens/rubbing for å få det 100% inne her. Må også få tak i den ene proppen til dekselet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Dette ble bra Skulle tatt bilde før og etter Hvor fikk du tak i det powerfilteret?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå