Gå til innhold

Ad|oS - E36 325i coupe - Til salgs

Ad|oS
 Share

Anbefalte innlegg

Har du kikka på GS felgene da?

De er jo egentlig dritkule og veldig billig :)

Hvorfor bestiller du ikke felger med gullsenter fra gs :)?

Fordi det kommer til å være 500 andre E36 i Norge med eksakt samme felger. Ogdet er ikke noe gøy :lol:

Liker heller ikke hvordan hver av eikene er avrundet (ser veldig firkanta ut). Frister likevel å kjøpe dem da de har det spesielle designet med bred kant, og bredere bak enn foran. Mulig det er et synsbedrag at eikene ser litt firkanta ut, men tar ikke sjansen. Skulle gjerne sett dem live...

:wink:

Men mulig jeg kjøper dem og bruker dem inntil jeg finner noe bedre hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 405
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har du kikka på GS felgene da?

De er jo egentlig dritkule og veldig billig :)

Hvorfor bestiller du ikke felger med gullsenter fra gs :)?

Fordi det kommer til å være 500 andre E36 i Norge med eksakt samme felger. Ogdet er ikke noe gøy :lol:

Liker heller ikke hvordan hver av eikene er avrundet (ser veldig firkanta ut). Frister likevel å kjøpe dem da de har det spesielle designet med bred kant, og bredere bak enn foran. Mulig det er et synsbedrag at eikene ser litt firkanta ut, men tar ikke sjansen. Skulle gjerne sett dem live...

:wink:

Men mulig jeg kjøper dem og bruker dem inntil jeg finner noe bedre hehe

Også selger du dem til meg for en hyggelig pris når du finner noe bedre da eller? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

I dag fikk bilen litt pleie. Var egentlig ikke nødvendig med ny voks, men tenkte jeg skulle prøve å få vekk litt riper og swirls.

Ble desverre ikke tatt så mye bilder, men her er hvertfall en liten smørbrødliste :D

Vask:

- Meguiars Super Degreaser

- Meguiars NXT Car wash

- Meguiars Wash Mitt

Clay:

- Meguiars "Quick Clay"

- Optimum No Rinse

Polering:

- Kestrel DAS-6

- Menzerna RD3.02, 203S og 85RE

- Meguiars ScratchX 2.0

- Menzerna Finishing, Polishing og Compounding Pad

- Wipedown med 50/50 Iso-propanol/Batterivann

Voks:

- Meguiars #16 Professional Paste Wax på lakk

- Chemical Guys Wheel Guard på felger

Diverse:

- Chemical Guys microfiberkluter på lakk og felger

- Diverse MF kluter, foam og microfiber håndpads til diverse oppgaver

- Meguiars Trippel duty detail brush til å rense pads

- Blå 3M tape

Tidligere eier har vært litt uforsiktig når han har tatt ut ting fra trunken, så måtte litt arbeid til her for å få det noenlunde greit. Her er et før/etter bilde etter første runde med maskinen

kbfs3tq9z4vipyj4fz7c.jpg

Det var forøvrig første gang med "skikkelig" maskin, og jeg merket virkelig forskjellen fra den billige til Biltema :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da de perfekte gullfelgene aldri dukket opp, måtte jeg ty til GS Bildeler. Har ikke helt bestemt meg om jeg liker dem eller ikke, men kan hende litt mindre gummi og mer senk hadde gjort at de passet bilen litt bedre. Her er et bilde av hvordan det ser ut hvertfall.

els3ku65v8e9j8svl2aa.jpg

Ikke veldig bra bilde teknisk sett, men tok bare noen få bilder, og dette var det bilde som var best av dem... Må ut en tur å ta litt mer bilder når jeg har litt mer tid på meg, men dettar jeg litt på sikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøffe felger! Begynner å bli skikkelig gjennomført nå :wink:

:)

åssen er det og kjøre med? hvis du ombestemmer deg og selger, så kan vi bytte :P Faen så pent det der ble!!! Blir helt rar jeg, hehe.. :D

Veldig fint å kjøre med egentlig. Sporer minimalt, så godt fornøyd med dekkene sånn sett. Muligens litt mindre gummi etterhvert, men får ta tiden til hjelp...

Syns denne bilen er nokså gjennomført (bortsett fra frontblinkerne) at den trenger noen bedre felger enn de der. Makan til oppbrukt!

8)

Lykke til!

Etter et par mnd uten å finne de perfekte gullfelgene til en ok pris, ble det GS sine felger. Får se hvor lenge de blir ståendes på. Kan jo hende jeg finner noen BBS et eller annet sted :wink:

Bedre blinklys kommer nok snart de også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, bilen er godkjent av doktor'n :wink:

Noen som har noen kommentarer angående videre ting å gjøre?

Hehe!

Hadde tenkt å foreslå xenon, men det funker vel dårlig med gule lykter..

Hva med noen tøffe innstegslister f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...