Torek Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 Jauu.. Jeg har tenkt å kjøpe originalsota Startech baklykter etterhvert, bare for å se hvordan det blir. Jeg synes det ser veldig "rent" ut med originallyktene også, men er veldig spent på hvordan det kan bli med originalsota Time will show. Skal være litt forsiktig med å forandre for mye
Haug Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Lekkert! Hvor har du tatt disse bildene? Brua virker så kjent
Øystein E30 M3 Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Fantastisk flott bil Må bare komme med flere bilder!! Er en fryd for øyet
Lars89 Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Utrolig gjennomført E30! Tror det hadde blitt veldig bra med røde baklykter
Torek Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 Lekkert! Hvor har du tatt disse bildene? Brua virker så kjent Bildene er tatt på- og ved brua i Nybergsund. Et par-tre kilometer sør for der du kan kjøre opp mot Trysilfjellet Fantastisk flott bil Må bare komme med flere bilder!! Er en fryd for øyet Takk det samme du!! Hehe..ja, får se om det kommer flere bilder etterhvert. Kan ta noen av interiør, motorrom og bagasjerom neste gang kanskje. Ellers så er det jo alltid morsomt å skyte noen bilder ved tøffe locations Utrolig gjennomført E30! Tror det hadde blitt veldig bra med røde baklykter Takk-takk Det kan nok hende du har rett i det, men baklykter er egentlig ikke førstepri. nå for tiden
Trondbrandsen Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Yes, endelig er våren her Fantastiskt e3o forresten! Her er et par amatørbilder av min, etter 5 dagers innsats fra morgen til kveld. Fortsatt bare halvferdig, har polish og hardglans igjen. Ferdig med Clay og lakkrens. Første våren med bilen, så har blitt gjort endel smådetaljer på bilen også selvsagt. Slenger ut et par bilder:
Torek Skrevet April 21, 2009 Forfatter Skrevet April 21, 2009 Herlig fin langvogn! Tøffe felger også..minner litt om Søreng sine her på forumet.
Trondbrandsen Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Brukte laang tid på å finne felger, men er fornøyd med disse nå Men utrolig nok subber det, selv om dette skal være rett innpress... Venter bare påbestillte sota baklys "facelift", så er vi vårklare. Er det noen lokale treff i Oslo iløpet av året vanligvis?
Torek Skrevet April 21, 2009 Forfatter Skrevet April 21, 2009 Godt valg Det er treff på Valle Hovin 2.mai da. Du får vaske bilen og ta turen dit den lørdagen Edit: Du har ikke vurdert å senke bilen litt mer da?
Alecken Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Njeee... våren er her.. men bilen er langt fra klar
Nøstbakken Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Her er bilen min. Nesten sommer klar. Mangler ein god boning etter vinteren og har div deler som m3 sideskjørt, bakrutesenker og m3 e46 "vinge" som skal på..
Leadfoot Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Vasket E30'n grundig i dag. Fant noe rust, mer enn jeg trodde Men skal bli borte i sommer. Skal ta resten av lakkrensen i morgen. Har fortsatt på vinterdekka men satt på hjulkapslene (org E30) i dag Ble faktisk såpass snasent at jeg vurderer å bruke like sommerfelger også. Om ikke blir det forhåpentligvis 17' Alpina. Mange flotte biler i denne tråden. Legger inn bilder av min når jeg blir ferdig med lakkrens og polering (hvis jeg tør legge dem inn i denne tråden da).
Deep Dish Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 Sleng gjerne ut bilder av bilene deres her, sommerklare og treffsugne Her er noen av min. Henta ut skilter fredag den 17., 3 timer før treffet utenfor Vikingskipet i Hamar. Deilig å kjøre noe annet enn Golf 2 Utrolig gjennomført den E30 din.... Men du må jo oppdaterer "vinter"avetaren din, så jeg har laget to "vår"aventarer som du kan bytte til..
Torek Skrevet April 23, 2009 Forfatter Skrevet April 23, 2009 Utrolig gjennomført den E30 din.... Men du må jo oppdaterer "vinter"avetaren din, så jeg har laget to "vår"aventarer som du kan bytte til.. Hey Se der ja! Flotte greier! Takk skal du ha Edit: ..og takk for fine ord om bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå