Trondbrandsen Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Godt valg Det er treff på Valle Hovin 2.mai da. Du får vaske bilen og ta turen dit den lørdagen Edit: Du har ikke vurdert å senke bilen litt mer da? Som jeg skrev, subber det irriterende nok allerede. Vurderer forsiktig valsing..Jeg har også gått nedi noen ganger med splitterne foran allerede. Skulle gjerne hatt den et par centimeter lavere optisk sett foran selvsagt, men det blir for lite praktisk som familieslede og bruksbil. Bak er den mer enn lav nok synes jeg
Torek Skrevet April 24, 2009 Forfatter Skrevet April 24, 2009 Forstår. Ja, det var mest foran jeg tenkte på også.. Men sant sm du sier, det er greit at den er kjørbar også
Trondbrandsen Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Det må da være haugevis med vårklare biler her inne om dagen eller Kom med bilder av bilene, før våren er over
Øystein E30 M3 Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Har jo postet disse bildene i tråden min , men håper ikke det gjør noe med litt repost Det er såpass vårsteming rundt bildene at jeg bare måtte
Torek Skrevet April 28, 2009 Forfatter Skrevet April 28, 2009 Jeg har virkelig sansen for den M3'n din Øystein! Den ser sint ut!
Øystein E30 M3 Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Takk skal dere ha Ja, den ble litt sintere når jeg fikk mørke baklykter,DE-lykter,nyrer og grøftelys Jeg ble vertfall veldig førnøyd
anders87 Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Da har jeg endelig fått bilen ut av vedskjulet også Tatt i helga som var på Moldestukets Show 'n Shine treff. Var godt og endelig kunne få kjøre bil igjen merket jeg Edit: Og føyer meg under kommentarene til E30 M3'en over her.. STRØØØKENT
Øystein E30 M3 Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Såg blank og fin ut den E46en din Anders Og LITT lav hehe.. Og til deg som lurer på hva felgene heter så heter de, Millie Miglia 1000+, Er vel tatt ut av produksjon for lenge siden, men det er ikke så veldig lenge siden jeg såg ett sett til salgs. Er det ikke flere som har vårbilder av bilene sine ?
PenguiN- Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 Hvis du er intressert send meg en PM ang bytte av bil + mellomlegg fra din side. denne er så strøken at jeg blir kvalm!
Larsinnj Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 Nettopp tatt ut etter to år i dvale. Ikke sånn veldig kamerakvalitet, men det funker jo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå