Cise Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 tar dette opp igjen jeg.. åssen ligger vi ann sondre? skulle det bli noe møte med han kjetil fyren eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 hehe... joa,vurderer det... men har hatt endel å gjøre, og skal på endel reise til sommeren... så mot høsten kan jeg tenke vi får ta et "oppgjør" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Må da være enda mere spennende med en Agder klubb nå som det er kommet en "grei nok" bane i Finnsland www.vamoen-motorsportsenter.no VamoenMotorsportsenter er nord Europas største gokartbane. Banen er bygget av Norges Automobilforbund og stod ferdig våren 2009. Banen er 1214 meter lang, og har en bredde på hele 10 meter. Vi er eneste bane i Norge med klasse A status på banen. Banen ligger en halv times kjøring fra Kristiansand, i Sogndalen kommune. Nærmere bestemt på Vamoen i Finsland. Må vel være mulig å få til et kjøre treff her hvis det er i regi av BMWCCN. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Jeg har prata med det tidligere lokalstyret, og de har sagt de skal kontakte meg for et møte. Men jeg venter fremdeles... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Var nytt for meg det her...at Agder har gått i koma. Trist for BMWCCN, men positivt at noen igjen vil blåse liv i glørne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 Jeg har prata med det tidligere lokalstyret, og de har sagt de skal kontakte meg for et møte.Men jeg venter fremdeles... jeg ventet bare på når du skulleha ordnet et møte hehe... ja, bør jo være en fin plass med treff der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Få te et treff der til neste år så er det nok MANGE som stiller! Kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Med jeg(som medlem evt) ikke stå med noe ansvar eller arbeid.. Ang. banen på Vamoen Motorsportsenter. Så tok jeg på eget initiativ kontakt med senteret kun får morro. De ville IKKE sleppe biler utpå banen. Det var dårligg syntes jeg:( men er vel verken godkjent eller brei nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Med jeg(som medlem evt) ikke stå med noe ansvar eller arbeid..Ang. banen på Vamoen Motorsportsenter. Så tok jeg på eget initiativ kontakt med senteret kun får morro. De ville IKKE sleppe biler utpå banen. Det var dårligg syntes jeg:( men er vel verken godkjent eller brei nok. Forstår ikke problemet, her på jæren, så har KNA Klepp en gokart bane på ca 1000m, å den blir brukt nesten hver dag, å det er både gokart, bil, mc, rallykross+++ som bruker den til trening og arrangement. Det eneste de ikke vil ha, er drifting. Denne banen er vel 8-10m bred. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 ja, skjønte heller ikke det helt.. spurte og hvis man leide banen men nei.. kommer kanskje ett annet svar hvis det er igjennom noe. feks ccn. håper det er muligheter.. hadde vært morro og kjøre der, er jo i nær området.. tar vel en 40 min dertil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 ja, bør jo funke med noe timeattack opplegg, det har de hatt der allerede... men vi får jo se etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Er blitt kjørt med biler på vamoen, og kommer til å bli kjørt med biler her, selv om den i hovedsak skal bli brukt til gokart. Men er nok en ide å sende en litt mer formell forespørsel til NAF kristiansand gjennom en klubb, da det er disse som drifter banen. Men en annen ting er hvis ikke det er blir lov med drifting, så bør du ha temmelig kort styring på bimmeren om det skal være gøy å kjøre time-attack her, er frYYYYktelig mange hårnålsvinger her:roll: Kan i samme setning anbefale alle med bensin i blodet om å kjøre opp å leie en Rotax max 125 og prøve på banen. De har 10 stk til utlån. Koster ikke så mye mer enn de vanlige kartene, men opplevelsen kan ikke sammenlignes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Er det virkelig så forbanna mange som kjører go-cart at biler ikke får slippe til her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 25, 2009 Forfatter Share Skrevet August 25, 2009 ja, utrolig nok...var oppe å så på banen i regnvær, da kjørte 5 stk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 du kan regne med meg... stiller alltid på treff jeg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå