Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
Skrevet
Hei er den noen som vet hvor jeg får kjøpt lakk i liters vis??

Heelst på nette.. Da Jeg skal lakkere bilen

Takker for svar

bump

Skrevet
lokal bilverksted/lakkverksted. er ikke lov å sende lakk i posten, så det kan du bare glemme

ok, men noen som vet pris på 1 liter ca? Enslig farge.

Skrevet
lokal bilverksted/lakkverksted. er ikke lov å sende lakk i posten, så det kan du bare glemme

ok, men noen som vet pris på 1 liter ca? Enslig farge.

er vel ca rundt 1000,- men det spørs jo veldig på hvilken type lakk og merke også da.

Skrevet

å helvette for noen priser dere har fått da folkens. Jeg gir ca 300kr pr liter med lakk til min e46 på frama her i sarpsborg. Det er en lakk med mye rart i...

Skrevet
å helvette for noen priser dere har fått da folkens. Jeg gir ca 300kr pr liter med lakk til min e46 på frama her i sarpsborg. Det er en lakk med mye rart i...

Å da mener du mye rart som i ting man helst ikke bør puste inn? :P

Ikke det at man bør puste inn lakk i det hele tatt heller da men.

Lakk å lakkering er blitt dyrere i løpet av de siste årene pga lakken man nå bruker.

Skrevet

Å da mener du mye rart som i ting man helst ikke bør puste inn? :P

Ikke det at man bør puste inn lakk i det hele tatt heller da men.

Lakk å lakkering er blitt dyrere i løpet av de siste årene pga lakken man nå bruker.

Akryl lakk er ikke farlig å innånde, såklart er det ikke optimalt, men er ingen skadelige komponenter i det.

Tenkte mer på det at det er 10% a-base perlemor lakk og slikt i den :)

Jaha? selv har jeg merket at lakk er blitt billigere etter at nitro basert lakk har mer eller mindre forsvunnet fra hyllene.

Vi kalrer ihvertfall å levere og utvikle mye billigere lakk nå enn før...

At lakkering er blitt dyrere kan godt hende, har ikke tenkt noe stort over det, da jeg hittils aldri har fått noe lakkert på lakkeringsverksted i arbeidstid... :lol:

Skrevet

er dette priser alle kan få kjøpe til eller er det bare utvalgte?

har du tlf nr som det går ann å ringe til å bestille for henting

av lakk og det som trengs av tilbehør (grunning,sprøytesparkel,herder

tynner,silikonfjerner)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...