Mexos Skrevet April 23, 2009 Forfatter Skrevet April 23, 2009 har pm deg,men du svarer ikke? Beklager sent svar! Har sendt svar på Pm'n din nå
badsha Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 har du Tåkelys med elnett, bryter og det du trenger for å ettermontere det: 500kr. du skal vel ikke neddover igjen da heheh?
Mexos Skrevet April 24, 2009 Forfatter Skrevet April 24, 2009 har du Tåkelys med elnett, bryter og det du trenger for å ettermontere det: 500kr. du skal vel ikke neddover igjen da heheh? Jepp, men skal ikke til Oslo før til sommeren
Snake____1 Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Selger du armlene med skinnsettet? Mvh, Joachim
Mexos Skrevet April 24, 2009 Forfatter Skrevet April 24, 2009 Selger du armlene med skinnsettet?Mvh, Joachim Jepp.
ESveen Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Skulle egentlig kjøpe skinninteriøret, men prioriterte nye felger til 525'en istede. Var å så på interiøret og det er veldig pent. Anbefales sterkt om noen er på leting etter interiør. Ellers er det mange andre bra deler på bilen. Dessuten har denne bilen ett spesielt ekstrautstyr i bagasjerommet, som ikke ble levert originalt på E36
ESveen Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Har du fått solgt knappen til høyre elvindu? Trenger også blinklysarm, vår går ikke alltid tilbake når vi blinker. Er instrumentet likt som i 320? Send meg gjerne en PM, Julian.
Sir Hofstad Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 For de som er interessert i ting som er litt jobb å demontere kan jeg gjøre det kostnadsfritt (hvis det er mulig). Kjenner bil og eier og anbefaler begge
Mexos Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Skrevet Mai 20, 2009 Jeg demonterer alt for kjøper så de slipper å tenke på selvplukk Bumper denne Har fortsatt en del deler igjen
Mexos Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 Da har en hyggelig dame fra Hommelvik vært og kjøpt senkesettet. Håper Crayzygirl blir fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå