Gå til innhold

E46 320 Coupe 20",CSL,Carbon+++ SOLGT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

både jeg og en kompis med e46 (sedan da) har en type knirkelyd fra vindu når det er nesten på toppen rett før det lukkes igjen.

utrolig irreterende og nervepirrende. høres ut som wire`en skal ryke når som helst.

men jeg tror rett og slett det er spenn i ruta og metallet i vindusheisen som vrir seg når det får motstand.

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
både jeg og en kompis med e46 (sedan da) har en type knirkelyd fra vindu når det er nesten på toppen rett før det lukkes igjen.

utrolig irreterende og nervepirrende. høres ut som wire`en skal ryke når som helst.

men jeg tror rett og slett det er spenn i ruta og metallet i vindusheisen som vrir seg når det får motstand.

Er noe mer vaieren på min iallefall. Var en kamerat som så på det igår... eller hørte da :P

Hadde vært borti det flere ganger før...

Skrevet

Bilen vurderes nå solgt til fordel for banebil =D

Har allerede nevnt det for en kamerat å vært å vist den til han å faren å di var veldig innteresert men må selge bilen han har først...

Men bare å komme med bud om noen andre skulle ha lyst på ny bil =D

Skrevet
linken funker jo:D skamfet bil, men mangler grøftelys i hullene på fangeren:D digga 20':D

CSL fangeren har bare 1 hull, og det er ikke meningen å ha grøftelys der :)

Skrevet

Nå tok jeg av dørtrekket igjen å sjekket å det er vaieren som har frynset seg opp... Så får høre om ny på GS på Tirsdag =D Har oppkjøring på MC på Tirsdag så kanskje det blir MC tur inn å hente ny vaier =)

Legger ut et par bilder av grombike'n hehe

En 2003 GSXR 600 Telefonica Movistar med 6000km på telleren =)

l2yh3n6mjyypyfb1d71q.jpg

ht2sgj9ihb0ghlrp6uog.jpg

Skrevet
sorry å si det men du får ikke 269.000 for den ass! altfor dyrt

Det er vell opp til eventulle kjøparar om dei er villige til å betale det.

Skrevet
så smart sagt Stian! jeg bare sier at jeg ikke tror noen gidder å betale så mye.. merk mine ord, den bilen blir ikke solgt for så mye!

HAHA!! Sånne folk som deg blir jeg bare oppgitt av!!

Har du noen gang bygd opp en bil selv noen gang??

Prøv det også regner du på prosjektet til slutt... Sorry ordtaket men IDIOT!!

En sånn bil med det utstyret koster rundt 220tusen... VISS du finner en!! Pluss deler for mange ti talls tusen å mange timer skruing++++++

Å til din info så er faktisk bilen solgt allerede!! =D

Å vet du hva jeg får for den??

269tusen norske kroner!!

Nok engang... IDIOT!!

Folk som vet hva det koster å bygge opp en fet bil, betaler veldig gjerne den prisen... for det er mindre enn hva det koster å bygge selv + at mann slipper å skru!!

Men bilen er nå solgt folkens =D

Skrevet
sorry å si det men du får ikke 269.000 for den ass! altfor dyrt

Det er vell opp til eventulle kjøparar om dei er villige til å betale det.

Nettopp =D Jeg har bygd uttallige biler å folk sier hver gang prisen er for høy... IDIOTER kaller jeg sånne... Folk som aldri har bygd en eneste bil å vet hva det ligger i det!

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...