Plumbo Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Heisann Tenkte det var på tide å slenge ut noen bilder av første bilen min. Litt info om bilen: 1996 mod. 520i, manuell km. 190000 Importert fra Tyskland i 2000 Ting jeg har gjort med bilen: Nye lykteglass rundt om Nye felger; rondell D58 17" Svart facelift grill Liker egentlig bilen som den er, men hadde gjort seg med en liten senk. Selvfølgelig hadde det gjort seg med M rundt om, men jeg går på skole så har ikke så mye å bruke på bil.
EirikL Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Du trenger i hvertfall ikke å skjemmes når kjører på skolen Meget fin førstebil!
Rayen Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Ser ut som du har fått deg et okei utgangspungt hvertfall då Tror faktisk eg såg deg på safarien på midtun igår...
ervik Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 denne va jo fin gjorde seg godt med det som var gjort på den, skulle gjerne hatt shadowline sjøl
Plumbo Skrevet April 23, 2009 Forfatter Skrevet April 23, 2009 Bimmersimen! skrev: Bra første-bil det der Spart lenge da eller? Har hatt deltidsjobb og sommerjobber i en del år nå, så pengene kommer derfra Fikk bilen relativt rimelig da
Plumbo Skrevet April 23, 2009 Forfatter Skrevet April 23, 2009 Rayen skrev: Ser ut som du har fått deg et okei utgangspungt hvertfall då Tror faktisk eg såg deg på safarien på midtun igår... Var nok ikke på safarien på tirsdag, men det hender jeg turer oppom der
Hansh Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 Gratulerer med fin bil! Er de bildene tatt hjemme hos deg selv? Kjente plutselig igjen stedet
Plumbo Skrevet April 23, 2009 Forfatter Skrevet April 23, 2009 Hansh skrev: Gratulerer med fin bil!Er de bildene tatt hjemme hos deg selv? Kjente plutselig igjen stedet Bildene er tatt hjemme ja, på toppen av bontveit
Hansh Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 Bmwe skrev: Hansh skrev: Gratulerer med fin bil!Er de bildene tatt hjemme hos deg selv? Kjente plutselig igjen stedet Bildene er tatt hjemme ja, på toppen av bontveit Da hadde du gelden av å ha ene bilen vår stående rett nedenfor huset senest ene helgen for et par uker siden. Mine besteforeldre eier den ene stølen (Bjønnstølen) som ligger 10 min. å gå innover veien/stien fra der du bor. Er overrasket over hvor fort snøen har smeltet siden da!
Plumbo Skrevet April 23, 2009 Forfatter Skrevet April 23, 2009 Stemmer det, var det en mørk e46? Ja, snøen forsvant fort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå