MikaelR Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Vil si at kjøring uten stopp over 3 timer er langkjøring, eller over 25mil
Andreas1 Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Så hvis du skal selge en bil og annonsere den som langkjørt må den i praksis ha blitt kjørt 50 mil daglig dersom det er en bruksbil/arbeidsbil?
Fredrik Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 det korteste er vel egentlig og kjøre denne ruten ?, 319 km, det var en skremmende lang link gitt Det er klart at det er mye kortere å kjøre til Danmark-Jylland hvis man tar ferge, men som jeg skrev i et annet innlegg føler jeg det stressende å skulle nå ferger. Jeg vet ikke alltid når jeg er ferdig på jobben så jeg kjører når jeg er klar og da er det egentlig OK å ikke skulle nå en fergeavgang. Jeg føler meg heller ikke spesielt komfortabel ombord på en ferge... det er mange ting som kan gå galt ombord på en ferge. Det er f.eks ikke mer enn noen dager siden det plutselig begynte å brenne i maskinrommet på DFDS gamle ferge mellom København og Oslo (den fungerer nå som et hotell utenfor Stockholm). Jeg liker heller ikke å fly, men på et eller annet nivå har jeg allikevel akseptert risikoen.
Hyggmaister Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 Det er jo tross alt tryggere å fly enn å kjøre bil, selv om heller ikke jeg helt klarer å innse det :/ hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå