Allez Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 hei, har prøvd å justere demperene bak, men sjøl om eg pressa sammen demperen å vir, så kan eg vri i de uendlige, begge veier(stopper ikke på min eller max) men den blir verken hardere eller mykere.. kan de vere feil på bakdemperene, eller er det jeg som er heilt idiot? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allez Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 ingen som har et forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Dra demperen fra hverandre. Stikk noe tynt inn i ett av hullene på toppen av demperen. Da detter en ring ned langs skaftet. Ta denne vekk. Press demper sammen og vri. Husk og sett på plass plastikk ringen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allez Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 takk, for svar mener å huske jeg tok vekk den plastikk ringen sist gang jeg prøvde, men skal no gjere et siste forsøk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Må jo få justert de til det stiveste. Ellers er Koni bortkastet da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allez Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 det er heilt sant.. stemmer de at dei blir utslitt fort når dei står på max? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Nytt for meg hvertfall. Selvom Koni er produsent, så er støtdempere uansett en slitasje del som mye annet ved en bil. Så virker rart i mine ører at de slites fortere når de er laget for å justeres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 takk, for svar mener å huske jeg tok vekk den plastikk ringen sist gang jeg prøvde, men skal no gjere et siste forsøk:) Det er både en plastikring, og en gummiring. Gummiringen sitter i toppen av demperen, og må dyttes ut gjennom de små hullene på toppen. Denne setter du ikke i etter justering. det er heilt sant.. stemmer de at dei blir utslitt fort når dei står på max? Jeg har kjørt med mine gule koni på det stiveste siden dag 1. 50 000km, og føles fremdeles som nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allez Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 ok, godt å høre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå