Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nikon D80 vart det.. Det var jo oppe til vurdering hele tiden, men jeg syns grepet ble for lite for meg. Jeg greidde rett og slett ikke slappe av med kameraet. Presset det fast med fingertuppene.. Og de hadde D80 på tilbud pga at de ville bli kvitt det siden D90 hadde kommet.. Så når de kostet det samme, og D80en satt bedre i hendene, ble det det.. Etter research visste jeg at de var temmelig like, men helt inntil jul lå D80en høyere i pris..

Stemmer, men hva bruker du får å få til HDR bilder da? :)

/Fredrik

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Bruker Bracketing funksjonen på kameraet.. Tror du også har det i menyen din.. Sjekk Bracketing eller Gaffling i brukermenyen ;)

kanskje ///mysild vet noe? :)

Skrevet

Temmelig strøken bil din :P Så bra ut de bildene der bare det første der var det litt mye i bakgrunnen som stjelt litt oppmerksomhet visst du skjønner.

Skrevet

Fine bilder! Har ikke noe annet tips til deg enn å leke med vinkler og prøve å finne en uvanlig/spesiell vinkel, det blir ofte kult! Spesielt nedenfra og opp.

Skrevet

bra bilder, likte spesielt godt første og siste bildet! kule effekter på det første og pent spill i farger på bilen på det siste bildet :)

Ang. bilen så ser deg jævli bra ut, kule stoler! ;) eneste som skiller seg ut til det negative på bildene er stoffet i dørtrekket, burde vært trekt om til skinn i nærheten av samme type som på stolene... ellers så faller det i god smak ;)

Skrevet

Takk takk :D

Er ike skinn på stolene. Er sånn stoff om er på nyere bilseter.. Men det skal inn skinn der. Skal ha inn Skinnsofa baki og skinn på alle dørsidene ;) Åsså svart tak da ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...