Gå til innhold

AUDIOART


Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med dem ?

Har avtalt time der. De holder til i Oslo.

(når man har en dyr bil så blir man usikker, når man ikke har hørt om dem før - når bilen skal stå der over natten...)

Man finner linken til siden (hvor jeg fant dem) på høyre side under "Stereo/tilbehør" på bimmers.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt Kjetil på begge mine biler og har vært fornøyd så langt. Bilen blir vel stående låst inne så det burde ikke by på noen problemer.

Okey, det var vel 1 av de tingene jeg var usikker på! :P

Det andre, er han ærlig og grei når det gjelder pris?

Jeg ser "tilbudet" (som tilfeldigvis var det produktet jeg skulle ha installert) har gått opp med 1000 kroner like etter at jeg ringte og spurte om han kunne ta hele jobben.

For det blir noe ekstra for diverse adaptere, + 5000kroner for å få spesial-tilpasset ramme rundt i bilen.

Også sa han at det ble dyrere om det var mye knot å få løs og flyttet ned klimakontrollpanelet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok bra dette. Får slenge ut noen bilder når du får den igjen :)

Hehe, det er klart jeg skal!

Håper han tar noen bilder underveis også, så jeg får se hvordan ting er montert osv.

Gleder meg skikkelig!

Synes dette er en mer optimal løsning, enn original 16:9 navi'n til BMW, som man egentlig har veldig lite muligheter med..

I min verden er CD-veksler bak ut, spesielt når den ikke støtter Mp3 engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes en del muligheter med original navi, men det koster deretter litt mer å få alt på plass til den. Så en 3part 2Din spiller er ikke dumt det.

Det er fullt mulig, men jeg synes fortsatt ikke det er verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også gå god for Ketil, har kjent han i mangen år, å han er en av europas beste bilsterero byggere.

Dette er gode ord å lese.

Jeg vil jo såklart ha et så kvalitetsikret og ordentlig (til fornuftig pris) resultat og produkt! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
du må nesten spørre han om å få høre på lyden i hans 7 serie da ;) den er så nydelig, åja han er meget dyktig og profesjonell :)

Hehe, det får jeg gjøre vettu.

Ja, det høres bra ut. Viktig med bra resultat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...