Alex88 Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Bilen er ikke til salgs lengere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Litt mørke bilder, hadde sikkert gjort seg med litt fler bildet når det var lyst ute. Og bilder av interiøret også. Ser ut som en fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Litt mørke bilder, hadde sikkert gjort seg med litt fler bildet når det var lyst ute. Og bilder av interiøret også. Ser ut som en fin bil. Bedre bilder kommer senere på kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Sinnsykt flott bil, hadde den stått til salgs i slutten av sommeren hadde jeg tatt den på flekken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Sinnsykt flott bil, hadde den stått til salgs i slutten av sommeren hadde jeg tatt den på flekken! Takk takk, vi for se da. Står den til salgs i slutten av sommeren er vel den ment for deg da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Nydelig kjerre det der Koselig av deg å ta med ett bildet av meg au hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Håper det Er bra pris for en så påkosta bil. er den ombygd og gokjent som 228 eller er det orginalt en 328? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Nydelig kjerre det der Koselig av deg å ta med ett bildet av meg au hehe hehe, takk takk. Blir vel kjendis nå her på bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Håper det Er bra pris for en så påkosta bil. er den ombygd og gokjent som 228 eller er det orginalt en 328? Den er registert som en 320 men det er en 328 motor i. Blitt stoppet i teknisk kontroll ser ikke forskjell, så det er ikke no problem. Ja den er påkostet og tatt godt vare på pluss at alt av deler som er til bilen følger også med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Bump for fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Å fy fasan! Digger denne bilen! Hadde jeg ikke skulle dratt til militæret om 8 mnd hadde jeg handla den ja.. Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet April 25, 2009 Forfatter Share Skrevet April 25, 2009 Å fy fasan! Digger denne bilen! Hadde jeg ikke skulle dratt til militæret om 8 mnd hadde jeg handla den ja.. Nydelig! Takk. Jeg skjønner deg godt, opplevd det samme før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Altså da er den ikke godkjent ombygd i vognkortet? er det ellers noen dokumentasjon på km stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Altså da er den ikke godkjent ombygd i vognkortet? er det ellers noen dokumentasjon på km stand? Ikke godkjent i vognkortet, men km stand er dokumentert (alt av service papirer osv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg