matsn Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 var det jeg fryktet hehe da selger jeg den heller igjen:D beklageforstyrrelsen i salgs tråden. lykke til med bil salg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 Er det forsterket innfesting for bakaksling på denne? Som kjent så er jo E46 frem til endringer i 2001 selvdestruktiv... Det er skiftet ny diff, som skal tåle 2.8 literen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 Det er bygget eksos spesielt til den. Det er ikke noe som er kappet på bilen. Eksosen går over til den andre siden bak diffuseren. Derfor kommer det eksos ut fra alle 4 halene, som er mye bedre enn hvis den går rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet August 8, 2009 Forfatter Share Skrevet August 8, 2009 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 Ny pris & nye bilder! http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17690603 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet September 13, 2009 Forfatter Share Skrevet September 13, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 Er det forsterket innfesting for bakaksling på denne? Som kjent så er jo E46 frem til endringer i 2001 selvdestruktiv... Det er skiftet ny diff, som skal tåle 2.8 literen Tenkte ikke på diffen da, men du svarte på spørsmålet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrossi46 Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Er det forsterket innfesting for bakaksling på denne? Som kjent så er jo E46 frem til endringer i 2001 selvdestruktiv... Det er skiftet ny diff, som skal tåle 2.8 literen Tenkte ikke på diffen da, men du svarte på spørsmålet. Hvor er d han svarte på om innfestningen var forsterket.? Vurderer denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet September 16, 2009 Share Skrevet September 16, 2009 Ved å svare at diffen er byttet, svarte han også at innfestningen ikke er forsterket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Touchè... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Tror jeg havnet foran deg for en uke eller to siden, nedover maridalsveien ved tåsen.. Jeg kjørte en sølvmet A4 med samme BBS CH felger i 19" som deg. Tøff den bilen din Lykke til med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 Jasså, skal du selge bilen din du også? Ikke lett i disse tider virker det som.. Men lykke til med salg Alex! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Tror jeg havnet foran deg for en uke eller to siden, nedover maridalsveien ved tåsen.. Jeg kjørte en sølvmet A4 med samme BBS CH felger i 19" som deg. Tøff den bilen din Lykke til med salg! Hehe, tror det var meg du så. Går på BI så den er vel å se i det området noen ganger:P Tusen takk. Kan ikke huske jeg så deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Jasså, skal du selge bilen din du også? Ikke lett i disse tider virker det som.. Men lykke til med salg Alex! Ja, må det Har merket selv at det ikke er lyse tider Tusen takk! Lykke til du også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg