Gjest Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Kjøpte felgene mine på www.bmautosport.co.ukBra utvalg, overkommelige priser og ikke minst god service. Hvis jeg bestiller felger derfra som koster 499£ er dette for 4 stk ? og hvor mye vil det kommer på til slutt når jeg har felgene osv. med frakt og ?toll?.. takk for svar(= Sett at det koster 150 gbp i frakt og valutakursen er ca 10 kr for et pund så ender de nok på 8000-8500 levert hjemme hos deg. Da er alt betalt.
EirikL Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Har brukt forumet og Finn. Men det aller beste alternativet synes jeg er Blocket.se. Vanvittig mye felger til BMW der. Du finner en god del også på Autopower.se. Lykke til!
Markn Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Her ser du fra blocket.se. M5 felger til 3200. Kan sikkert prute litt http://www.blocket.se/vi/21313227.htm?ca=2_s
matsi Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Kjøpte felgene mine på www.bmautosport.co.ukBra utvalg, overkommelige priser og ikke minst god service. Hvis jeg bestiller felger derfra som koster 499£ er dette for 4 stk ? og hvor mye vil det kommer på til slutt når jeg har felgene osv. med frakt og ?toll?.. takk for svar(= Sett at det koster 150 gbp i frakt og valutakursen er ca 10 kr for et pund så ender de nok på 8000-8500 levert hjemme hos deg. Da er alt betalt. har du kjøpt derfra? takk for hjelp hadde vært litt kjedelig hvis jeg hadde regnet med at det kom på 10k ca åsså hadde det endt på 20 eller noe_
kidneb Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Jeg sendte en mail til www.bmautosport.co.uk for å bestille felger. Jeg spurte hvordan jeg skulle betale dem osv. Og fikk et hyggelig svar, men det var noe jeg ikke kjønte helt: "I can also sell to you without UK vat @ 15% so you can take this off the cost of the wheels and tyres as you will have to pay your own vat on them" Noen her som forstår? og hva jeg burde gjøre?
S.Arnesen Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Jeg sendte en mail til www.bmautosport.co.uk for å bestille felger.Jeg spurte hvordan jeg skulle betale dem osv. Og fikk et hyggelig svar, men det var noe jeg ikke kjønte helt: "I can also sell to you without UK vat @ 15% so you can take this off the cost of the wheels and tyres as you will have to pay your own vat on them" Noen her som forstår? og hva jeg burde gjøre? Han tilbyr deg å kjøpe felgene uten engelsk moms tenker jeg... Ja, det vil du gjerne...
kidneb Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Men han sier jo at da må jeg betale min egen moms. og det vil si hvor mye?
Cyrus^^ Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Det betyr bare at du må betale mva til AS Norge, og den er som regel på 24%. Bare en fordel at du slipper å betale mva til både UK og Norge
kidneb Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Jeg må nesten spørre om en ting til "I have to have cleared payment before i send any wheels, payment is either paypal but you must be a verified buyer and add 3.5% to cover fees or bank transfer but you must cover all fees including my bank fees around £15" Hva vil det si? Jeg må begynne og følge med bedre i engelsk timene merker jeg
Gjest Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Jeg må nesten spørre om en ting til "I have to have cleared payment before i send any wheels, payment is either paypal but you must be a verified buyer and add 3.5% to cover fees or bank transfer but you must cover all fees including my bank fees around £15" Hva vil det si? Jeg må begynne og følge med bedre i engelsk timene merker jeg Enten betaler du med paypal( www.paypal.com ) eller med bankoverføring. Paypal koster 3.5% av totalsummen ekstra og bankoverføring koster 15 gbp + avgifter i din egen bank ekstra. Paypal er det sikreste i forhold til svindel, men sjansen for å bli svindlet hos bmautosport er nok ikke så stor.
tigern1984 Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 "I have to have cleared payment before i send any wheels, payment is either paypal but you must be a verified buyer and add 3.5% to cover fees or bank transfer but you must cover all fees including my bank fees around £15" Paypal er en nettjeneste for blandt annet folk som handler over E-bay. Du legger inn kortdata og diverse, og så betaler du selger med denne tjenesten. Skal gi økt sikkerhet mot svindel osv. Det gir deg også muligheten til å kreve pengene tilbake, skulle ikke selger følge opp handelen og gi deg feil vare f.eks. For å bli verified buyer trekker Paypal ett pund (tror det var ett pund i allefall) fra kontoen din, og legger igjen et referansenummer på bankutskriften din, som du refererer tilbake til paypal, for å bekrefte at det faktisk er du som eier kontoen. Har også opplevd at paypal ringer deg for å bekrefte at det er rett person, men det er noen år siden. Bank transfer er rett og slett det samme som at du ber banken din sette inn beløpet på hans konto i England. Vanlig bankoverføring med andre ord. Sånn som jeg tolker det, ber han om et "gebyr" på 3,5% av kjøpesummen hvis du betaler med Paypal, eller 3,5% og 15 pund ekstra hvis du bruker bankoverføring. Mulig jeg misforstår den siste biten her, men men (edit: var visst litt for treig her)
SE Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Handla felger fra sharif's nettbutikk. Bra på pris. Utrolig treige og dårlig info. Måtte vente 3uker på noe de sa var på lager når jeg bestillte... Kommer ikke til og handle der igjen for og si det sån.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå