Martin-D Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 Aha! Så det er du som har denna flotte skyssen ja! Den har så absolutt blitt lagt merke til, spesielt etter de nye hjula, lakkering og mtech front og bakfanger. Utrolig flott kjerre har det blitt om jeg må si det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2011 Aha! Så det er du som har denna flotte skyssen ja! Den har så absolutt blitt lagt merke til, spesielt etter de nye hjula, lakkering og mtech front og bakfanger. Utrolig flott kjerre har det blitt om jeg må si det selv Takk! Er godt noen synes det Møtte et rasshøl på shell i gran i går kveld. Som mente at bilen min var latterlig siden den var en 318 og begynte å sammenligne bilen min med Morstad sin da. - Ja jøss, hva kjører du da? - Passat. - I rest my case, bilen min blir ihvertfall lagt merke til da din stakkar. Da ble det liv gitt, haha. Godt kompisen hans holdt han igjen ellers så skulle han faen meg fått smaka og.. Var flere som lo godt da ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Hva er dim på di hjula dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2011 17" x 8" Et 20 rund baut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 Videoklipp av eksos lyden for de som vil høre den har ferie og kjeda meg litt imellom all ikea skruinga, endelig fløtt hjemmefra ^^ http://www.youtube.com/watch?v=NTkQxKbevUk http://www.youtube.com/watch?v=n1X0o2spITw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Aha! Så det er du som har denna flotte skyssen ja! Den har så absolutt blitt lagt merke til, spesielt etter de nye hjula, lakkering og mtech front og bakfanger. Utrolig flott kjerre har det blitt om jeg må si det selv Takk! Er godt noen synes det Møtte et rasshøl på shell i gran i går kveld. Som mente at bilen min var latterlig siden den var en 318 og begynte å sammenligne bilen min med Morstad sin da. - Ja jøss, hva kjører du da? - Passat. - I rest my case, bilen min blir ihvertfall lagt merke til da din stakkar. Da ble det liv gitt, haha. Godt kompisen hans holdt han igjen ellers så skulle han faen meg fått smaka og.. Var flere som lo godt da ja Hvem var det a? Og de er brått like, men din er nok en del mere strøken når alt kommer til alt syns nå jeg Om du ikke vil ut med navn, kanskje pm? lyst til å vite hvem detta var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 Vi kan godt bytte bil altså Aner ikke hvem han er.. Ikke veldig høy, 165 kanskje, med KEMBO ølmaga : p Sett han på puben i gran maange ganger : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet August 23, 2011 Forfatter Share Skrevet August 23, 2011 Har somla meg til å valse bakskjermene, så nå ødelegger jeg ikke dekka mine lenger i og med at jeg fikk på nye i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Her er alt gjort riktig ja ser jeg Nydelig vogn..! Enig i de 10mm med senk du planlegger foran.. Ellers flott gjennomført! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 Takk ! Blir vel ikke før neste vår igjen tenker jeg, med den senken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Har du fortsatt 215/45-17? Ville hatt 205/40-17 istedefor. Da kunne du hatt 10mm mer senk bak og 15mm mer senk foran, pluss en liten spacer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet August 29, 2011 Forfatter Share Skrevet August 29, 2011 Har satt på 205/40-17 ja. Men rulleomkretsen i forhold til orginal dim blir over 6% forskjell, så jeg må få ordna noen andre neste sesong. Dessuten ser det teit ut, ser så tomt ut i hjulbua 205/45-17 og spacer + senk så er jeg der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 Fy faen så blank bilen din ser ut på det bildet med valsa på!! Vil også ha den finishen:( Er ikke Alex Godokken vel? Liten bunt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 Kan ikke noe for det, den bare er sånn Neinei, sist jeg så han var begge så drita at vi bare sto og lo.. Var vel i fjor engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 Pent de hjula gjør seg godt altså! ja ganske missunelig hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå