Gå til innhold

E36 318is Sedan, Solgt!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 381
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har nå fått rota meg til å kjøpe en vinterbil. En blå 316i sedan som er godkjent til Juni. Da skal den bli delebil, er en del deler på den jeg trenger sårt til den røde.. Blant annet: Sort dashbord,sorte dørtrekk, et kjølesystem til motoren som fungerer som det skal. En diff som ikke uler, og generelt en masse ekstra deler. Vinduer f.eks.. I tilfelle jeg blir stoppa etter jeg har sota rutene. supersprint potte som skal selges. Venter bare på våren nå..

Det årnær sæj! Til slutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Nja, kunne vel helst latt være å brukt den i vinter. Har hatt uflaks med bilen pga. egen idioti helt siden jeg kjøpte den i 2008, så jeg begynner å miste motet litt. Hehe, kommer ikke til å haste med å få den i orden til våren for å si det slik. Må finne igjen litt motivasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Noen som har noen ideer på åssen jeg skal få løs disse boltene? Har tanker om å lakkere senteret i annen farge og polere opp igjen kanten. Har prøvd så vidt det er, men sitter dønn. :/

c14778fe-e061-779c.jpgc14778fe-e06f-e8af.jpgc14778fe-e07d-0bd4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var den første tanken jeg hadde også, men bor for meg selv så har ikke wd40 e.l. i nærheten. Ligger igjen i garasjen hos fattern, får prøve i morra.. Dessuten har jeg en mistanke om at selve skruene har noe slags riller i seg, vanskelig å forklare. Men det jeg mener er at jeg må skru på mutteren, ikke skruen..

Noe ala denne:

zh5ovodtnwtndhkhdmj5.jpg

Forrige eier av felgene er inne på bimmers, her. Men husker ikke hva han heter, han kunne sagt om det var slik eller ei. Mener han sa han hadde pusset de opp selv engang i tida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skruene ser ut for meg som at ikke er noen orginale, men noe vanlige m6 skruer med umbrakohode og 10mm mutter. Så tror ikke de har de rillene på bildet du viste av skrue. Prøvd å løsne med ei skralle på mutter bakside av felg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var med skralle på baksida jeg prøvde. Den skrua jeg viste bilde av, fikk beskjed om at det var sånne som satt på felga mine ifølge en kar ifra P&P. Men det finner jeg jo ut, når jeg får dem løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det ikke løs med wd40 heller, bare dro alt rundt. Prøvde å holde imot på framsida med umbrako, men var redd jeg skulle runde ut hodet, så jeg lot være å dele de, får heller ta det engang jeg har ordentlig råd til det og : p

Ble da noe forskjell:

IMG_1246.jpg

IMG_1247.jpg

IMG_1252.jpg

IMG_1257.jpg

IMG_1255.jpg

IMG_1258.jpg

IMG_1261.jpg

IMG_1271.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...