///Kristian Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Usj.. Der har du fått skikkelig herjestuk, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2011 Har nå fått rota meg til å kjøpe en vinterbil. En blå 316i sedan som er godkjent til Juni. Da skal den bli delebil, er en del deler på den jeg trenger sårt til den røde.. Blant annet: Sort dashbord,sorte dørtrekk, et kjølesystem til motoren som fungerer som det skal. En diff som ikke uler, og generelt en masse ekstra deler. Vinduer f.eks.. I tilfelle jeg blir stoppa etter jeg har sota rutene. supersprint potte som skal selges. Venter bare på våren nå.. Det årnær sæj! Til slutt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Er vell nesten det man kan kalle hell i uhell, kom da noe godt utav uhellet med den røde Forøvrig en meget pen bil, i alle fall før kræsjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2012 Nja, kunne vel helst latt være å brukt den i vinter. Har hatt uflaks med bilen pga. egen idioti helt siden jeg kjøpte den i 2008, så jeg begynner å miste motet litt. Hehe, kommer ikke til å haste med å få den i orden til våren for å si det slik. Må finne igjen litt motivasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Noen som har noen ideer på åssen jeg skal få løs disse boltene? Har tanker om å lakkere senteret i annen farge og polere opp igjen kanten. Har prøvd så vidt det er, men sitter dønn. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Har du prøvd og ha på noe guffe rundt skruen? Wd40/556 eller lignende.. La det sitte i 10 min under og oppå, så kan du prøve igjen husk, be careful!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Det var den første tanken jeg hadde også, men bor for meg selv så har ikke wd40 e.l. i nærheten. Ligger igjen i garasjen hos fattern, får prøve i morra.. Dessuten har jeg en mistanke om at selve skruene har noe slags riller i seg, vanskelig å forklare. Men det jeg mener er at jeg må skru på mutteren, ikke skruen.. Noe ala denne: Forrige eier av felgene er inne på bimmers, her. Men husker ikke hva han heter, han kunne sagt om det var slik eller ei. Mener han sa han hadde pusset de opp selv engang i tida... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 De skruene ser ut for meg som at ikke er noen orginale, men noe vanlige m6 skruer med umbrakohode og 10mm mutter. Så tror ikke de har de rillene på bildet du viste av skrue. Prøvd å løsne med ei skralle på mutter bakside av felg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Var med skralle på baksida jeg prøvde. Den skrua jeg viste bilde av, fikk beskjed om at det var sånne som satt på felga mine ifølge en kar ifra P&P. Men det finner jeg jo ut, når jeg får dem løs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Altså, jeg ser de ikke er like. Men men de taggene på sida, rett under skruehodet, mener han at jeg har på skruene mine også.. Han fikk bilder å se på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Send en pm til han som har denne tråden viewtopic.php?f=11&t=137165 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Jeg fikk det ikke løs med wd40 heller, bare dro alt rundt. Prøvde å holde imot på framsida med umbrako, men var redd jeg skulle runde ut hodet, så jeg lot være å dele de, får heller ta det engang jeg har ordentlig råd til det og : p Ble da noe forskjell: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Vinterbilen ble avskilta i sta, så ny m-tech framfanger er på plass og blir litt skruing i morra så jeg får kjørt denne igjen. Helvetes vegvesenet skal rote seg borti alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Ble kjempebra når du fikk vaska og polert! Det der er bare kos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Du skrur løs mutteren på baksiden og slår ut boltene med en hammer, prøvd det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå