Toastjern Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Falsk alarm, haha, den rasa igjen.. : p denne gangen mens jeg kjørte, noen som vil ha delebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Falsk alarm, haha, den rasa igjen.. : p denne gangen mens jeg kjørte, noen som vil ha delebil? hvordan klarte du rase den igjen? du suger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 i know.. : p vet ikke, reima ula litt når jeg fikk bytta den så jeg var på tur til verksted for å få en kompis til å sjekke.. Gikk helt normalt som den alltid har gjort, men så kvelda den like før jeg var framme : p sikkert montert den feil på en eller annen måte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 i know.. : p vet ikke, reima ula litt når jeg fikk bytta den så jeg var på tur til verksted for å få en kompis til å sjekke.. Gikk helt normalt som den alltid har gjort, men så kvelda den like før jeg var framme : p sikkert montert den feil på en eller annen måte.. større klaring på 318i kontra 316i, men spørs om du har like flaks 2 ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Hvor mye forlanger du for denne delebilen og hvordan er den ellers sett bort fra motor ? Rust osv.....????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 jeg vet jeg ikke hadde flaks denne gangen.. røyk mens jeg kjørte og den butta når vi prøvde å dra rundt motoren for hånd i tillegg til at det kom en knekke lyd pluss litt knasing.. jeg forlanger altfor mye, var ment som en spøk.. er for glad i bilen til å gi slipp på den, denne skal jeg ta livet av selv.. Bilen er grei mtp rust... litt på ene bakskjermen hvor det er en bulk/skade.. Men er ikke aktuell å selge egentlig, men mindre du kommer med et åndssvakt tilbud fra din side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Nei, tenkte bare om du var lei kunne jeg kjøpt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 Jeg er lei den, men vil ikke selge ennå.. Tror jeg (luksusproblem) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Driver å skal hente en 318is motor, m42.. Spørsmålet mitt er hva som passer overens m40 <-> m42? Har fått vite at girkassa er den samme, men er starter, dynamo likt? Jeg trenger vel hjernen ifra is' bilen, men er det mer? Takk for evt. hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Se å få istand denna rusthaugen din nå Tarzan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Jeg jobber med saken, surrehue ; P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Driver å skal hente en 318is motor, m42.. Spørsmålet mitt er hva som passer overens m40 <-> m42? Har fått vite at girkassa er den samme, men er starter, dynamo likt? Jeg trenger vel hjernen ifra is' bilen, men er det mer? Takk for evt. hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Sånn ser prosjektet mitt ut om dagen: M42B18 motor demontert: Kammer osv + en sprekt topp... To sprekker Så jeg leiter etter en topp til 318is motoren, som ikke har sprekker Skrik ut hvis du vet om noen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Selger BBS hjula mine.. Kan ta de med på cars and coffee møtet i Tønsberg på søndag, hvis noen er interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2013 Åssen får jeg sjekka at hjernen jeg har er riktig? Er litt usikker, siden jeg måtte leite etter hjernen hos han jeg henta motoren hos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå