Gå til innhold

E36 318is Sedan, Solgt!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 381
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

i know.. : p vet ikke, reima ula litt når jeg fikk bytta den så jeg var på tur til verksted for å få en kompis til å sjekke.. Gikk helt normalt som den alltid har gjort, men så kvelda den like før jeg var framme : p sikkert montert den feil på en eller annen måte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i know.. : p vet ikke, reima ula litt når jeg fikk bytta den så jeg var på tur til verksted for å få en kompis til å sjekke.. Gikk helt normalt som den alltid har gjort, men så kvelda den like før jeg var framme : p sikkert montert den feil på en eller annen måte..

større klaring på 318i kontra 316i, men spørs om du har like flaks 2 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet jeg ikke hadde flaks denne gangen.. røyk mens jeg kjørte og den butta når vi prøvde å dra rundt motoren for hånd i tillegg til at det kom en knekke lyd pluss litt knasing..

jeg forlanger altfor mye, var ment som en spøk.. er for glad i bilen til å gi slipp på den, denne skal jeg ta livet av selv.. Bilen er grei mtp rust... litt på ene bakskjermen hvor det er en bulk/skade..

Men er ikke aktuell å selge egentlig, men mindre du kommer med et åndssvakt tilbud fra din side :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Driver å skal hente en 318is motor, m42.. Spørsmålet mitt er hva som passer overens m40 <-> m42? Har fått vite at girkassa er den samme, men er starter, dynamo likt? Jeg trenger vel hjernen ifra is' bilen, men er det mer? :P

Takk for evt. hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å skal hente en 318is motor, m42.. Spørsmålet mitt er hva som passer overens m40 <-> m42? Har fått vite at girkassa er den samme, men er starter, dynamo likt? Jeg trenger vel hjernen ifra is' bilen, men er det mer? :P

Takk for evt. hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ser prosjektet mitt ut om dagen:

13ip9a3lky6gyfwnrbov.jpg

M42B18 motor demontert:

or8e5mkta95dxg3oaufp.jpg

Kammer osv + en sprekt topp...

kzh22zq219s6rxb2t6lc.jpg

To sprekker :P

qs6omux5givvbtq5fngh.jpg

Så jeg leiter etter en topp til 318is motoren, som ikke har sprekker :P Skrik ut hvis du vet om noen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...