Gå til innhold

E36 318is Sedan, Solgt!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 381
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg fått en framskjerm og bakre delen av eksosen på døra. Fått en pakke ifra GS med noe småtteri også, så da blir det montering på fredag !

gxps89s3j9zakcuk0jdd.jpg

0p6x685tcji3pv5k074q.jpg

Ny frontrute tidligst på mandag, og da er det bare å kjøre etter det ! : D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Hmmm. Noen som vet hva jeg trenger av deler for å kunne kjøpe senkesett til den utgaven som ikke hadde det jalla opphenget på demperen? Altså bil nyere enn 5/1992? Mente det jeg leste en annen stand på forumet at flere hadde gjort det, uten all verdens kostnad av deler. Mente jeg leste om noe om støtdemperlager?

Setter pris på hjelp, tenker på Bilsten B10 settet til GS. Men bilen min er førstegangsregistrert i januar 1992, så det vil si at det settet ikke passer.. Er liksom det "perfekte" settet da.. : p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Noen som vet hva jeg trenger av deler for å kunne kjøpe senkesett til den utgaven som ikke hadde det jalla opphenget på demperen? Altså bil nyere enn 5/1992? Mente det jeg leste en annen stand på forumet at flere hadde gjort det, uten all verdens kostnad av deler. Mente jeg leste om noe om støtdemperlager?

Setter pris på hjelp, tenker på Bilsten B10 settet til GS. Men bilen min er førstegangsregistrert i januar 1992, så det vil si at det settet ikke passer.. Er liksom det "perfekte" settet da.. : p

Har du stabstaget festet til fjærbeinet eller ikke? Det er vel hele forskjellen på 91 og 92modellene...

Du "må" ikke bytte noe mer enn det som følger med i B10-settet, jeg ville byttet topplagrene bak til f.eks Gsperformance samt byttet støthettene og "bumperstopperen" foran og bak..

Topplagrene foran hadde jeg ikke byttet med mindre du har merket ulyder fra dem tidligere..

Om bilen din er førstegangsregistrert i januar 92 så er den helt sikkert produsert som en 92modell, men dette finner Gs helt sikkert ut om du ringer å bestiller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 1 month later...

Ikke så mye positivt som har skjedd med bilen siden jeg skrev her sist... Bilen har passert 130 000KM på telleren, blitt påkjørt to ganger. Bytta skjerm en gang, og må bytte samme skjermen igjen.. Framfangeren er blitt ødelagt også. Helvetes folk som kjører borti bilen min mens jeg er på jobb og stikker av.. F*** i H*****E!!! :evil:

Vasket bilen og satte på sommerskoa i dag, de "nye" felgene satt som et skudd på bilen. 8x18. 225/40 ET35. De forrige felgene ble kastet siden det var utrolig mye kast i de etter at jeg kjørte ut og hadde bilen på jig.

lqkxv6l6ofjs6gbwnzw1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Bestilt B10 senkesett ifra GS. 60-40. Har hatt bilen på eu kontroll og må bytte bremserøret bak som går over tanken. Ytre spindelledd, justere håndbrekket, justere lykter (høydejusteringa er ødelagt, var brutal i vinteren:p) Fjærer foran er kappet (:shock:) og venstre indre baklys er defekt.

Tror det blir bra etter senken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig montert senkesettet!

Tok ikke rare bilder av hverken montering eller resultat, men bilen ser så søplete ut nå atte. :oops:

Den artige krabaten på gulvet og all hjelpen er min far som alltid stiller opp! :mrgreen:

80f9ad72ns839h2a3mbm.jpg

Under progress:

ia5yr2quh2l5shsy09ry.jpg

Skal prøve å ta bedre bilder i morgen, men dette får duge:

pi2xd13szpajzskzxie5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...