Toastjern Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 Faen, i dag røyk denne lille hvite plastbiten i vindusheis mekanismen.. Får ikke brukt vinduet, noen som har den delen og kunne sendt i brev? Var en pakning som hadde havnet på feil side av vinduet og havnet i press og da jeg tok i, hørte jeg bare masse knaselyder også datt vinduet ned i døra. Så jeg kjører for tiden uten dørtrekk x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 Var ikke så farlig med vinduet, fikk ordnet del og montering på en time Forresten. Har ringt rundt angående seter osv.. Her er da de valgene jeg vurderer: Trekke om i uorginalt stoff som ikke matcher: 5000kr, Fikk den prisen av to firmaer i Hønefoss..(GROVT overslag) Orginalt stoff ifra GS, gjøre jobben selv: 52108132124 KLÄDSEL STOED TYG (0466 SILBERGRAU) org 2x 2,094.50 52108132090 KLÄDSEL SITS TYG (0466 SILBERGRAU) org 2x 1,811.300 Sum 7,811.60 Pluss frakt, så blir vel akkurat 8000kr.. Ferdigsydde emner ifra statene i skinn: 6000kr + frakt+ toll/moms. Antagelig litt over 8000kr. Noen råd? Har ikke vært så heldig med handel ifra statene før og er egentlig skeptisk. Selv om skinn i alle setene er å foretrekke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Begge listene til framdørene og tåkelysa mine, klarglass med sort innmat! Bilen har stått på Brovold parkeringa ved bomstasjonen ved rv35 mot Gardermoen! Det er ikke noe mulighet for at ingen har sett det, såpass med trafikk er det der.. Har skjedd imellom 0640 og 1630 tirsdag den 05. oktober. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Så utrolig kjipt, folk er så utrolig frekke! For nytt, sjekk med Koeds bruktavdeling, billig og mye fint til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Nei.. Er mye E36 på hadeland så skal titte litt rundt først, har anmeldt det. Selv om politiet gir blanke i slike ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Selge bilen? Har mista lappen i hvertfall 6mnd framover.. Skal i militæret i Januar?? Bruke litt penger på å kjøpe nye forskjermer, panser, grillramme, spredere og lister? Kan få litt for den? Har ikke gått 150 000km enda.. Bra teknisk, ganske rævva utvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2010 *dobbelpost* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Pakke ankommet i dag. Deler ifra Koed - nye forskjermer,facelift front, nye spredere( ).. Panser har jeg ikke sett, så må få igjen pengene for det. Sto at de ikke sender panser, men penger skal dem ha... Bestilte samme type spredere, da jeg fikk sansen for de To nye forskjermer, har blitt påkjørt på ene sida og hærverk på den andre.. Facelift grill, har nyrer liggende Lister har jeg hentet, kjekt med bruktdelelager hos en kompis Selv om jeg sikkert kjøper m-lister etter hvert også. Planen er å smått begynne på bilen før militæret, sånn at fattern får noe å gjøre mens jeg er borte i et år I tillegg til hans egen 1986 MB 190E 2,3l 16v.. Er ikke sikker på om jeg kjøper nye felger eller Mtech neste lønning, men satser på mtech. Blir full mtech utvendig og hellakkering i samme orginal farge, effektpotte av noe slag, justerbart hvis jeg får råd til jul Tenkte å ikke gjøre noe med bilen siden det bare er en 318, men den har ikke gått 150000km enda engang, så da ble det slik. Det skjer ikke så mye vil jeg tro, da vi ikke har egen garasje å skru i.. (som det er plass i, men vi skal prøve å rydde den en dag så det blir action her:) Lager prosjekt tråd etter hvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Trist BMW i kulda og snøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 Har rydda garasjen og fått stua bilen inn i den, tok speilen samtidig (bor på et moelven felt ifra 1980, TRANGE garasjer) Har også bestilt justerbart understell. Bahaha. Har fortsatt ikke hørt noe ifra Politiet, treige som vanlig. Forventer vel at jeg blir uten lappen en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 Godt å få den inn før vinteren,men blir vel litt liten plass å holde på med over vinteren å lappen er tilbake..Tok begge speila,fort gjort hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 Foreldra er nyskilt, så jeg flytter før jeg får gjort noe med bilen alikevel. Satte på et reservespeil hus med engang, så det gjorde ikke noe. De skal bort etterhvert uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet November 13, 2010 Forfatter Share Skrevet November 13, 2010 Meh. Senkesettet kommer ikke alikevel, da de bestemte seg for å ikke ta de inn lenger samme dag jeg bestilte.. Hmm. Noe bra ifra Parts and Retards? fikk ikke kontakt med "polardego" på forumet her.. Ser etter noe som kan justeres langt ned og er ganske stivt, noen som har erfaringer å dele med meg? Anyways, skal hente andre felger på søndag. 17" BBS RC090 "Style 5" felger. Kjøpe valseverktøy? http://www.gasolin.no/index.php?main_pa ... cts_id=455 Ser jo lett ut på videon da, eller så har jeg to ødelagte skjermer å øve meg på. Skal valses evt. før lakkering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 Etter det jeg har hørt er det billig settet til Parts&Retards ganske kina kvalitet. holder vell på sommeren, men ruster nok opp i saltet på vinteren. Skal sies at det er delte meninger om akkurat det her da. tenker på coilover settet til 3k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet November 13, 2010 Forfatter Share Skrevet November 13, 2010 Hmm. Det ville jeg ikke ha kjøpt uansett, tenkte mer på TA settet som er rustfritt.. Men det ender vel med at jeg kjøper noe ifra ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå