Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Funnet ut at det bare blir 325 eller 328 med det første... kansje 328 motor med 325 ledingsnett, hjerne og innsug.... skal vist få ut ca 240hk med dette...

Er vel snakk om at man kan få nærmere 220hk dersom man skifter til M50-innsug og BBTB. Med en chip i tillegg der du øker turtallssperren får du litt ekstra ut av det da bilen drar best på høyt turtall med dette oppsettet. For å øke aksen er det jo bare å ha en 325 eller 320 diff for å endre utvekslingen i forhold til en 328 orginalt.

Skrevet

Tja, vet ikke jeg... ser ut til å funke greit den her...

men vi får se... blir hvertfall m50b25 eller 28 med det første... så får vi se hva jeg finner på etterhvert...

Skrevet
Funnet ut at det bare blir 325 eller 328 med det første... kansje 328 motor med 325 ledingsnett, hjerne og innsug.... skal vist få ut ca 240hk med dette...

Er vel snakk om at man kan få nærmere 220hk dersom man skifter til M50-innsug og BBTB. Med en chip i tillegg der du øker turtallssperren får du litt ekstra ut av det da bilen drar best på høyt turtall med dette oppsettet. For å øke aksen er det jo bare å ha en 325 eller 320 diff for å endre utvekslingen i forhold til en 328 orginalt.

sitter m3 diff på så 320 diff blir nok ikke akutuelt...

Skrevet

ja, jeg vet ikke... var bare noe jeg ble fortalt av en fyr som selger bmw motorer og div andre deler, sa det var det som satt i alpina verson...

Skrevet
Skal litt mer til for å få 240hk i 328...

PS: Veldig billig å importere M3 fra England nå :wink:

Sider med annonser fra england da?:P

HER :wink:

• 2 weeks later...
Skrevet

Takk=)

ARP bolter, 3mm MLS stålpakkning(toppakning), overhala topp, porta, plana, kina grenrør og turbo, mangler dyser så vet ikke helt hva det blir enda, men den gikk med dyser fra e34 m5 3.6L, å da lå han likt med en m3 compakt(eller åssen det skirves) med full bil og m3n er ribba osv så skal gå greit=)

Fulgt også med no tilleggssprut, husker ikke hva det het i farta men, det har vist heller ikke vært montert.

Så hvis noen har no dyser å selge meg så hadde det vært fint:D

Har no 325 dyser jeg kan sette på bare for å få fyra den men blir jo ikke no futt med de dysene:P

Skrevet

BTW, noen som har spessial mekka motorfeste så det er litt lettere å få plass til innsuget på turbo`n?:P hadde vært fint:P

Evt om det er å få kjøpt no sted?

Skrevet

Plokka ut bensinpumpa for å sette inn walbro 255 bumpe i dag... Henter pumpa i mora=)

Tok også ut vinduene bak med hjem for soting:P Aldri gjort det før så kan jo bli spennende... Skal sote siderutene bak helt svarte, mulig jeg tar bakruta også etterhvert=) Så tar jeg litt lysere foran så snuten ikke blir altfor hissig...

Regner med å legge motorn på plass i mora=) så er det bare å montere alt frammi der og vente på dyser fra en svenske før jeg kan starte opp:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...