S.Bjørkås Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 brett inn kanten i hjulbuen. bare pass på at du får lakket opp der som lakken sprekker hvis ikke ruster det fort.
MonsterE46 Skrevet April 25, 2009 Forfatter Skrevet April 25, 2009 Dekkene er 255/35/18.. eg husker ikke helt ka merke dekkene var..om det var streetpro eller noe lignende. Det er Benger sine tidligere felger (m5) felger, han har bilder av de på bilen sin inn på denne siden, Visst dere ville ta en titt Visst jeg går ned til 245, kordan vil det se ut då? Bare tenker på visst felgene er med 255 dekk og bredden og slikt. Her er ett bilde jeg har, var det eneste jeg hadde tatt med de felgene.
BreitBau Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Mao, kun for showbiler hvor utseendet er det viktigste dette. Skikkelige showbiler trenger ikke bumper stoppers
Olelink Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Hva er dimensjonen på felgen da? 9,5x19 eller no sånt... Har selv (på e34'n min) 235 dekk på 11"x17" felger, og det helt problemfritt Så om du skifter til 245 dekk samt valser litt så vil problemet bli mindre
vetu03 Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 Mao, kun for showbiler hvor utseendet er det viktigste dette. Skikkelige showbiler trenger ikke bumper stoppers Airride
MonsterE46 Skrevet April 27, 2009 Forfatter Skrevet April 27, 2009 men eg tror eg ska gi de derre bumpstopperne en sjangs, også visst det ikke fungerer så bra så tar eg bare å bytter dempere eller mindre dekk osv.
vetu03 Skrevet April 27, 2009 Skrevet April 27, 2009 men eg tror eg ska gi de derre bumpstopperne en sjangs, også visst det ikke fungerer så bra så tar eg bare å bytter dempere eller mindre dekk osv. Har montert bumper stoppers på min bak også i vinter, så gleder meg til å teste.. Har helt nye stive coilovers, men subber fortsatt.. Pga for mye senk og breie dekk.. Bilen er max valset så har ikke noe å gå på noen plasser. da må jeg i hvertfall bredde den.. Så skal bli morsomt å se ossen den oppfører seg med bumperstoppersa, har jo ikke vært noen fjæringsvei der før heller, den lillle cm den har fjæra blir jo der fortsatt, og der det stoppet i dekket før stopper det i bumper stoppersa nå.. Så tror det skal bli helt greit....
MonsterE46 Skrevet April 27, 2009 Forfatter Skrevet April 27, 2009 men du har bare en sånn bumperstopper på hver fjær? bare lurer på om det fungerer fint hos deg, du hadde senket bilen? min e jo helt orginal sant..
vetu03 Skrevet April 27, 2009 Skrevet April 27, 2009 Ja, jeg har en sånn som du må tre nedover stempelet på demperen fra toppen.. Også har jeg sånne enkle til å legge inn under om jeg trenger litt mer, 1cm og 0,5cm tror jeg det er. Pratet med Sivert På automote og han sendte meg dette, sa at jeg satt på den store, og om jeg trengte mer så satt jeg bare inn 1 eller 2 under.. Tror jeg fikk med 1 sånn lang også 2stk 1cm og 2stk 0,5 til hver side. hvet ikke hvor mange jeg får bruk for, men han skulle sende det han mente var nok for en senket bil + litt ekstra. Så du må vel kanskje ha flere... Men bilen skal ut når det næremer seg fredag denne uka, så da finner jeg jo det ut. Så da kan jeg si hva jeg endte opp med hvertfall. Ellers så hvet kanskje Anders87 hva han kjører med..
Haug530D Skrevet April 27, 2009 Skrevet April 27, 2009 Hva er dimensjonen på felgen da?9,5x19 eller no sånt... Har selv (på e34'n min) 235 dekk på 11"x17" felger, og det helt problemfritt Så om du skifter til 245 dekk samt valser litt så vil problemet bli mindre Kan ikke Sammenligne E36 med E34, er mye bedre plass på E34.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå