Mexos Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Ja da ble det endelig ny bil på meg også Hentet i går en E46 320 cabriolet. Bilen er en 2004 modell, som er registrert sent i 2003. Dvs faceliftutgaven Den har original M-tech pakke og er ellers generelt godt utstyrt med Pro Navigasjon, telefon, elektriske sportstoler, ryggesensor, hengerfeste, skinninteriør, automatisk klimaanlegg, multifunksjonsratt med cruisekontroll +++ Fargen er en individual farge som heter mystic blau, som kombinert med shadowline ser meget bra ut. Bilen fremstår som original, bortsett fra øyelokk og m-list på bakluka som forrige eier monterte. Bilen har gått sine første år i Tyskland, og ble importert i 2007. Jeg er 3. eier i norge og den 4. totalt. bilen har komplett servicehefte, noe som skal opprettholdes av meg. Jeg liker bilen veldig godt slik som den er, men man har da alltids noen små planer Jeg er enda usikker på om jeg liker øyelokkene, så mulig de forsvinner etterhvert. Ellers vurderer jeg clubsport splittarar som en så fint kalte det her inne Ellers må jeg legge til at jeg ble litt overrasket over at det ikke var Xenonlys på bilen. Liste med planer for bilen: Kjøpe windshoot (x) Fjerne Øyelokk (x) kjøpe Hardtop (x) H&R fjærer30/10 (x) Montere originale Xenonlys (-) Ettermontere lyktespylere (-) Stereo oppgradering (-) Opplakkere fronten pga steinsprut (-) Clubsport splittere (-) m3 speil? (-) Noen bilder: Er her i full gang med første bilvask. Var første gangen jeg testet meguiars vaskehanske, og den kan anbefales på det varmeste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Nydelig bil med masse flott utstyr og riktig motor. Få av de fæle øyelokkene så har du en riktig pen bil. Du kan jo også vurdere å bytte interiørlistene til noen som ikke er av plast, men de så jo ikke så dumme ut på bildene. Gratulerer med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Takk for det interiørlistene syns jeg ser ganske bra ut i virkeligheten så de blir nok sittende der de er den dag i dag. Ihvertfall foreløpig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennetht Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Meget pen bil! Det skal dog sies at høydejusteringen på halogenlysene ikke fungerer på samme måte som nivåjusteringen på originale godkjente xenonlys. Skyt meg om jeg tar feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Meget pen bil! Det skal dog sies at høydejusteringen på halogenlysene ikke fungerer på samme måte som nivåjusteringen på originale godkjente xenonlys. Skyt meg om jeg tar feil... Det kan hende. Vil bare understreke at når jeg snakker om høydejusteringen så mener jeg egentlig nivåjustering. lysene går automatisk opp og ned når jeg slår de på slik som Xenonlys gjør. I tillegg har jeg en bryter innvendig som jeg kan justere fra 1-4 avhengig av last osv slik som på vanlige halogenlys. Så jeg har ikke bare vanlig høydejustering, men virker som lyktene har nivåjustering i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Gratulerer!! Skikkelig fin farge Har du angeleyes? Det er iallefall utrolig fint på E46 facelift! Øyelokkene var jeg litt skeptisk til ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 meget fin bil!!!!stillig farge. En ting jeg lurere på er om det går ann å få kortere antenne?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Gratulerer! Meget lekker! Få av lyktelistene så blir den enda penere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Gratz med deilig bil, behold lyktelistene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Har ikke angeleyes. Den er helt original bortsett fra øyelokk og baklukelist. Kortere antenne kan sikkert skaffes Den er litt lang. Angående lyktelistene så er jeg veldig usikker på hva jeg skal gjøre :S De er penere i virkeligheten enn på bilder, men vet ikke helt om jeg liker de :S Får se hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Gratulerer Mexos! Dette var virkelig en nydelig bil! Noe annet enn E36 sedan Men få av øyelokkene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Gratulerer Mexos! Dette var virkelig en nydelig bil! Noe annet enn E36 sedan Men få av øyelokkene.. Takk Ja det har skjedd litt på 12 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 FINFIN bil, elsker E46 facelift. Liker den nesten bedre en e92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Gratulerer med nydelig ny bil da julian!! Si fra når du er i oslo igjen så jeg får besiktiga den Kom til oslo på vårmønstringa da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Nydlig e46 .. Rå lekker !! Så nett noken bilde av den på facebook.. Va din "fru" som har lagt ut bilder av den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå