Gå til innhold

Min E46 320 M-tech Cab

Mexos
 Share

Anbefalte innlegg

Ja da ble det endelig ny bil på meg også :) Hentet i går en E46 320 cabriolet. Bilen er en 2004 modell, som er registrert sent i 2003. Dvs faceliftutgaven :) Den har original M-tech pakke og er ellers generelt godt utstyrt med Pro Navigasjon, telefon, elektriske sportstoler, ryggesensor, hengerfeste, skinninteriør, automatisk klimaanlegg, multifunksjonsratt med cruisekontroll +++ :) Fargen er en individual farge som heter mystic blau, som kombinert med shadowline ser meget bra ut. Bilen fremstår som original, bortsett fra øyelokk og m-list på bakluka som forrige eier monterte. Bilen har gått sine første år i Tyskland, og ble importert i 2007. Jeg er 3. eier i norge og den 4. totalt. bilen har komplett servicehefte, noe som skal opprettholdes av meg.

Jeg liker bilen veldig godt slik som den er, men man har da alltids noen små planer :) Jeg er enda usikker på om jeg liker øyelokkene, så mulig de forsvinner etterhvert. Ellers vurderer jeg clubsport splittarar som en så fint kalte det her inne ;)

Ellers må jeg legge til at jeg ble litt overrasket over at det ikke var Xenonlys på bilen.

Liste med planer for bilen:

Kjøpe windshoot (x)

Fjerne Øyelokk (x)

kjøpe Hardtop (x)

H&R fjærer30/10 (x)

Montere originale Xenonlys (-)

Ettermontere lyktespylere (-)

Stereo oppgradering (-)

Opplakkere fronten pga steinsprut (-)

Clubsport splittere (-)

m3 speil? (-)

Noen bilder:

DSC00408.jpg

DSC00645.jpg

DSC00641.jpg

DSC00647.jpg

DSC00648.jpg

DSC00649.jpg

DSC00655.jpg

Er her i full gang med første bilvask. Var første gangen jeg testet meguiars vaskehanske, og den kan anbefales på det varmeste!

DSC00635.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nydelig bil med masse flott utstyr og riktig motor. Få av de fæle øyelokkene så har du en riktig pen bil.

Du kan jo også vurdere å bytte interiørlistene til noen som ikke er av plast, men de så jo ikke så dumme ut på bildene.

Gratulerer med ny bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil! :D

Det skal dog sies at høydejusteringen på halogenlysene ikke fungerer på samme måte som nivåjusteringen på originale godkjente xenonlys.

Skyt meg om jeg tar feil...

Det kan hende. Vil bare understreke at når jeg snakker om høydejusteringen så mener jeg egentlig nivåjustering. lysene går automatisk opp og ned når jeg slår de på slik som Xenonlys gjør. I tillegg har jeg en bryter innvendig som jeg kan justere fra 1-4 avhengig av last osv slik som på vanlige halogenlys. Så jeg har ikke bare vanlig høydejustering, men virker som lyktene har nivåjustering i tillegg :?::?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke angeleyes. Den er helt original bortsett fra øyelokk og baklukelist. Kortere antenne kan sikkert skaffes ;) Den er litt lang. Angående lyktelistene så er jeg veldig usikker på hva jeg skal gjøre :S De er penere i virkeligheten enn på bilder, men vet ikke helt om jeg liker de :S Får se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...