Mexos Skrevet August 21, 2009 Forfatter Share Skrevet August 21, 2009 Har gjort litt småting nå. Senkesett kom i posten på onsdag Sammen med foringer: Skulle kjøre til Stockholm idag, men ville ikke kjøre så langt med knukket bakfjær så sto opp tidlig og monterte senkesettet bak Må virkelig få bort E36'n nå for den okkuperer garasjen. Så sto ute i regnvær og mekket idag: Ble fin høyde bak Må bare få den ned foran nå og så blir det bra Tar det når jeg kommer hjem. Fikk med fingeren min og ser jeg Senkefjær vs. org knukket fjær. Har også montert nye hovedlyktpærer med hvitere lys: Ellers nå så sitter jeg på hotelrommet mitt i Stockholm. Er her for å hente hardtop så skal legge ut bilder av den når den er plukket opp imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Den kommer jo til å bli rett fin når du får på senken fremme Hvor mye senker du bilen? Du håper kanskje på litt gråvær på tur hjem, som må kjøre med hardtop på. Eller har du en stor følgebil som kan stå for frakten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 22, 2009 Forfatter Share Skrevet August 22, 2009 Den kommer jo til å bli rett fin når du får på senken fremme Hvor mye senker du bilen? Du håper kanskje på litt gråvær på tur hjem, som må kjøre med hardtop på. Eller har du en stor følgebil som kan stå for frakten? Ja håper det blir topp Senker ca 10mm bak og 30mm framme. Håper bare den ikke blir for lav til å brukes "normalt". Jeg har hatt nok gråvær nedover, så håper på litt bedre kjørevær inn til Oslo i dag Er så slitsomt å se vindusviskerne dure i synsfeltet konstant. Hardtopen tåler sol like godt som softtopen tåler regn Håper bare det slutter å regne snart. Står parkert i en parkeringskjeller nå, men har lite lyst til å ta ut bilen i regnet da jeg gjerne vil ha softtopen tørr før jeg skal legge den ned i rommet sitt. Kjipt å finne den muggen og uggen når jeg kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Softtopen tørker rimelig fort. Den gjorde hvertfall det på gammelbilen min. Du får ha god tur hjem, så snakkes vi:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 Her er et bilde fra da jeg hentet hardtopen i stockholm Skal få tatt noen skikkelige når jeg har senket bilen foran og vasket den ordentlig. Ble veldig fornøyd Synes også bilen ble merkbart sprekere etter et par timer i 120 sonen. Tror motoren har godt av å få blåst seg ren med en skikkelig langtur avogtil. Lå jo på en 3500rpm i 5. gir i over 1 time og det likte den nok Svenskene har fine veier i øst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 25, 2009 Forfatter Share Skrevet August 25, 2009 Var ute og tok noen bedre bilder med en kompis ikveld etter bilen var vasket Synes bilen bare blir tøffere og tøffere med hardtop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YearPlaze Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 pen bil det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Det der var en skikkelig pen bil Skulle gjerne hatt en sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Og enda bedre blir det når den droppes litt fremme;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 Og enda bedre blir det når den droppes litt fremme;) Skal prøve å få droppet den denne uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Denne var jo råfin Blir nok tilnærmet perfekt når du får lagt ned fronten litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Gratulerer med ny bil, den var kjempeflott, ingen dårlig erstatning for gamlebilen dette.. Det gjorde seg virkelig med hardtopen, få senket litt framme nå så har du kommet langt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 Takk Kai Er veldig usikker på om jeg skal senke fronten før vinteren eller ikke :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Det er bare å senke. Det har ikke så mye å si. Du må jo uansett kjøre med senken neste vinter;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Utrolig fin cab du har der. Litt annent enn E36 cab vil jeg si:P Bilen din er gjennomført fin. Bra med litt senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå