Gå til innhold

ORIGINAL CDspiller i E46

Anbefalte innlegg

Jeg skal bytte ut den originale cd-spillern i min E46.

Det er harman/kardon lydpakke.

Så det jeg lurer på, vet dere hvor mange watt denne originale spillern er på?

Den nye har 4x50 MOSFET.

Bare tenkte det ville blitt kjipt om den originale var bedre :P

Siden lyden i anlegget er ganske så perfekt (bortsett fra at plastikken lager en skurrelyd på høyreside foran.. :/ )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Skal du selge den originale Cd spilleren din, og i så fall, hvor mye skal du ha for den?

Takk!

Mvh,

Vidar

Da må jeg forhøre meg hva en sånn spiller er verdt brukt og vurdere om det er verdt å selge den da, eller om det bare vil lønne seg for meg å ta vare på den til evt. videresalg av bilen i fremtiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg hk pakken men når jeg byttet til ny cd spiller, spilte det vanvittig mye høyere og klarere.

Det gleder meg å høre!

Men lyden er allerede nå utrolig bra til å være original-anlegg så lenge man ikke skal ha dB-konkurranse med bilen ;-)

Noe jeg har vokst fra!

Veldig jevn og klar lyd fra før av, så om Pioneer F900BT klarer å gjøre den enda bedre, så blir jeg en lykkelig eier !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en liggende som kan selges om noen er interesserte.

Husk at det finnes en haug av forskjellige modeller da ;-)

Min har med "On-Board" kjørecomputer og den aller minste naviskjermen ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok en kassettspiller. :)

Min er en standard business cd-spiller som kom ny i bilen min (2001).

Ja jeg har kasettspiller på den foran ja, fordi jeg har Navigasjon og cd-veksler bak originalt ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kasettspiller vil jeg påstå ikke har noen verdi.

Den har ikke noe verdi om du ikke har navi eller cdveksler fra før av bak, eller i det minste trekt kabel til det. Eller om du bruker enn sånn kasett adapter, mener det finnes slike ting også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mener er at det ikke er noe marked for å selge en kasettspiller i Norge for penger fordi ingen vil ha det. De som kjøper cd business brukt har enten importert en bil med kasettspiller eller de har en ødelagt hovedenhet.

Finnes det et sted der det er marked for det? :P

Uansett, jeg har ikke sagt jeg skal selge den. Det var ikke det topicen handlet om, men jeg la nå ut prisen på spilleren ny, og om jeg hadde fått bud så hadde jeg vurdert det derifra. Enkelt og greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...