kampen Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Selger dette for 3000 kr. Alt av interiør deler inni bilen følger med. Dvs dørsider, tak, deksler, teppe osv. Det er skåret i setene og interiøret er litt slitent jevnt over. Send pm eller ring/sms til 97088747 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Dette er nok ikke m3 interiør, men sportsinteriør forresten Er det rett og slett hærverk som er årsaken til riftene i setene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Er taket svart? Har ikke flere bilder av det? Lurer også på det samme som Roger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Si ifra om du selger taket alene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kampen Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Det sitter i en Class ll? Så mener bestemt at det er et M-interiør, men godt mulig jeg tar feil. Ja, alt inni bilen er svart. Riftene skyldes hærverk under tyveri.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Det er "M3-interiør" da sedan faktisk ble levert med vanlige sportsseter. De hadde ikke vaderinteriør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Selge taket løst? Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Dette er en utgave som kalles M-technic stoler. Veldig pene stoler i hvertfall! OBS: Passer bare personbiler, ikke coupe osv. vis en skal ha hele settet. Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Det sitter i en Class ll? Så mener bestemt at det er et M-interiør, men godt mulig jeg tar feil. Ja, alt inni bilen er svart. Riftene skyldes hærverk under tyveri.. Damn så irriterende og unødvendig da Jeg fikk ikke med meg at det var en sedan det var snakk om.. Da kan det jo kalles "M3 interiør" men det blir vel oftest kalt m-tech/sport interiør. Men men, det spiller jo egentlig liten rolle hva det heter, kjøper ser jo først hva han kjøper uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kampen Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 Er det noen som kun er interessert i deler av interiøret. F.eks kun tak. Send bud til 97088747. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kampen Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Trenger du noe annet til E36? Link til annonse på Finn.no http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17205267 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kampen Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Dette selges nå for kr 3000 for alt! Demonteres selv! Tlf 97088747 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kampen Skrevet August 15, 2009 Forfatter Share Skrevet August 15, 2009 .............. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 De hadde jeg faktisk kjøpt på flekken, hadde ikke Jack The Ripper vært forrige eier! Vært knivslagsmål inni den eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Utrolig kjipt at et så pent interiør har blitt ødelakt helt :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå