aborgsjo Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Hei Noen som vet om noen firmaer i nærheten av oslo/akershus som utfører grundig bilpleie uten skader. Gjerne noen som har lang erfaring og vet hva de gjør da jeg ikke ønsker skader på lakken på min bil. Som er forsikret hvis de skulle lage riper eller skader. gjerne i nærheten av ski/ås/drøbak/moss eller oslo MVH Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 konowsbilpleie i oslo, har bare vaska bilen der men virker ganske seriøse. http://www.konowsbilpleie.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spaceout Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Fins flere firmaer som driver med dette i ski. Alle er ikke bra men noen funker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Hva skal du ha gjort? Det er ganske stor forskjell fra å bare vaske bilen og legge på voks, som de fleste seriøse firmaer klarer, til en stor korigeringjobb av lakken... Hvis det er det siste du skal og er klar for å legge noen 1000lapper i det ville jeg valg en av disse http://www.scandicshine.no/index.php?categoryid=21. Det er mer privatpersoner enn firmaer, og de har nok ikke noe form for "ripeforsikkring", men de er genuint opptatt av å gjøre en god jobb og få ett godt resultat! For dem er det nesten mer hobby enn en jobb, noe jeg ser på som posetivt da det vil få til et bra resultat og ikke bare bli ferdig med jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 www.royalshine.no Bilene til et par kamerater har sett ut som nye etter behandling der. En kollega skal ha en sort Volvo med en del riper på hos ScandicShine sin representant i Oslo i helga så kan gi en rapport på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aborgsjo Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 Det er greit det håper på en rapport senere da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Jeg har brukt full pakke hos konows på e46 og e90 sikkert flere ganger enn jeg har fingre Kan anbefale de på det sterkeste, for den kresne. Om de har noen forsikring vet jeg ikke. De som holder til i Ski har jeg hørt negativt om fra to kilder, men ingen egne erfaringer. Med negativt mener jeg å finne polish på innsiden av dører, polish mellom lister og karosseri og for sterkt vaskemiddel invendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 www.royalshine.no Bilene til et par kamerater har sett ut som nye etter behandling der. En kollega skal ha en sort Volvo med en del riper på hos ScandicShine sin representant i Oslo i helga så kan gi en rapport på det. Rapport må gis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 www.royalshine.no Bilene til et par kamerater har sett ut som nye etter behandling der. En kollega skal ha en sort Volvo med en del riper på hos ScandicShine sin representant i Oslo i helga så kan gi en rapport på det. Rapport må gis! Hørte aldri noe fra larserso! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Scandicshine som nevnt tidligere her i tråden kan det de driver med, hvertfall mange av de som driver på med det Henger meg litt med på denne tråden selv. Skal prøve Meguiars 3-step system nå til høsten, håper det blir veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Scandicshine som nevnt tidligere her i tråden kan det de driver med, hvertfall mange av de som driver på med det Henger meg litt med på denne tråden selv. Skal prøve Meguiars 3-step system nå til høsten, håper det blir veldig bra Tror det blir det på meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Henger en del inne på et forum der folkene som jobber på Scandicshine legger ut arbeidslogger. Er helt sykt hva de får til Kan absolutt anbefale disse folkene, ut fra bilder av hva de har klart å få til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 er bare å registrere seg på http://www.detailersclub.no/ og kontakte noen fra scandic shine der. Får sikkert en grei pris da de sikkert driver med litt "hjemmearbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 er bare å registrere seg på http://www.detailersclub.no/ og kontakte noen fra scandic shine der. Får sikkert en grei pris da de sikkert driver med litt "hjemmearbeid" Men nå holder vel SS til bare I Verdal pr idag? Eller har de fått startet opp avdeling her på østlandet også ? Når det gjelder å få fikset bil på østlandet, så har jeg 2-3 proffe kompiser som er greie i pris, og er like nøye som feks Mysild her inne på forumet. Grundige, underpriset og entusiaster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Holder vel til der oppe, men er mye dyktige folk fra detailersclub som bor andre steder i landet også. Mange perfeksjonister virker det som... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå