Gå til innhold

SLETT DENNE


Beamer
 Share

Anbefalte innlegg

er levert bremo bremser originalt på 730n ja. fire stemplet om jeg ikke tar feil? rart det ikke er det på 740n og. bremo bremsene ser mye bedre ut og :D

mått gi for coilovers`n da?

Fire stemplet ja. Synes de ser mye heftigere ut ja, men jeg er jo ikke noe bremseingeniør :wink: Det ble tett oppunder 7000,- inkl. frakt for coilovers'n. Et tilbud Remi Berg på forumet hadde tidligere i vår. Ganske rimelig til å være E38 det egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 323
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

konge. spørs om jeg og ikke innvisterer i slike. ikke så værst pris nei :D er det komplett med tårnlager å alt da eller? eller bruk opp ? hva med fjærbein forran? tar du på deg jobber med å skift ut kanskje ? :D kan ordne klart i hatthylla osv i tilfelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

konge. spørs om jeg og ikke innvisterer i slike. ikke så værst pris nei :D er det komplett med tårnlager å alt da eller? eller bruk opp ? hva med fjærbein forran? tar du på deg jobber med å skift ut kanskje ? :D kan ordne klart i hatthylla osv i tilfelle

Anbefaler det ja,hvis du tåler at den blir pinnestiv da :) Tårnlageret bruker du opp igjen. Selve lageret går det heldigvis an å demontere å rense og smøre opp, så da slipper du å kjøpe nye. Kan godt skifte jeg ja, var ganske kurant det. Brukte ca 3timer på Roar's 730D nå sist. Fjørbeinet bruker du også opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Interessant post :)

Har selv en e38 730 ombygd til 740.

Er inne på tanken på å få den godkjent :)

Har ikke sjekket opp mulighetene for det med min, men så vidt jeg vet er det bare bremsene foran som er forskjellig, så det skal jo sikkert la seg gjøre hvis de er byttet. Hadde vært intr å visst hva det evnt koster da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sjekket opp mulighetene for det med min, men så vidt jeg vet er det bare bremsene foran som er forskjellig, så det skal jo sikkert la seg gjøre hvis de er byttet. Hadde vært intr å visst hva det evnt koster da :)

Jeg kommer sikkert til å sjekke litt mer opp i det om en stund. Kan gi deg tilbakemelding når jeg finner ut av noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
det ligger tidligere i tråden også ;)

hamann er den tøffeste stylinga man får til e38 da! skulle gjerne hatt denne bilen her ja!

Helt enig! :) Lurer litt på hva den kunne være verd hvis jeg skulle selge(noe jeg tviler på jeg tillater meg selv å gjøre). :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen er konge den. ser lite til deg i byen for tida. jeg vil høre lyden igjen, hehe. hvordan er lyden inni egentlig? og hvordan ble den med coiloversene? min er så spretten bak. lurer på om det skal være slik? har en ulyd i dempertårnene/lagrene bak og, så lurer på om det kan være noe feil

hadde vært kult å tatt noen bilder sammen en gang! gjerne sammen med broren din og : D tre sorte e38r med shadowline er litt sjef :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...