Robin L Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 http://brunsvika.net/startside/alle-art ... i-melkvika din bil eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 http://brunsvika.net/startside/alle-artikler-i-liste/6467-kaos-i-melkvikadin bil eller? Er nok Beamer sin dette ja:D passerte der med min også idag, fikk iverfall vasket bilen under:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 skulle sakt fra at du skulle innom kr.sund da vært artig med ett lite 7-er treff, hehe. lot bilen stå i dag jeg dog pga føret. slet litt på firmabilen istedet : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 skulle sakt fra at du skulle innom kr.sund da vært artig med ett lite 7-er treff, hehe. lot bilen stå i dag jeg dog pga føret. slet litt på firmabilen istedet : ) Hender seg jeg er noen runder der på dame besøk:D Blir vel så jeg tar turen igjen hvis jeg får på sommerhjulene snart:) Ja hadde vært gøy det, vet ikke hvor mange 7ere det finnes i Kr.sund jeg, men har sett noen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Det var bilen min ja, og i dette øyeblikk svelget den en større mengde vann, som medfølgte at 1 råde knakk og jikk ut gjennom bunnpanna..så det kan du kalle en dårlig dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Shitt! Det er drit.. Får du dekket noe av skadene som har skjedd som følge av vannet eller hvordan blir det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Det var bilen min ja, og i dette øyeblikk svelget den en større mengde vann, som medfølgte at 1 råde knakk og jikk ut gjennom bunnpanna..så det kan du kalle en dårlig dag hmm...god grunn til å sette i større motor da Erlend Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Håper det. Skal forfatte en skademelding og sende inn på mandag..blir jo straks noen kroner å fikse dette uansett om jeg gjør alt selv.. En ting som er helt sikkert er at det er ikke er 3 liter'n som blir montert igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 En ting som er helt sikkert er at det er ikke er 3 liter'n som blir montert igjen! Hehe! Det liker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Riktig innestilling! Inn med 4,4 eller M5 V8 nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Synes det minst må bli 4,4.. Men har selfølgelig mest lyst på M5 V8...skulle bare hatt litt mer penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Hvorfor i all verden kjørte du igjennom der det var så mye vann??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2010 Hadde vel ikke så mye valg da det var en kilometer kø i begge retninger, og i motgående kjørefelt. Var ikke sjangs å snu heller der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 vel....da hadde jeg faktisk bare satt på nødblink og blitt stående og heller prøvd å kjøre en annen vei...Uansett om bilen er verdt 1500kr eller 150k så er det IKKE lurt å gi etter for strømmen Menmen..nå har du iallefall grunn til å få deg større motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2010 For et par uker siden klarte jeg til og med å kjøre inn i en annen bil, så synes det holder med uflaks for en god stund nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå