Gå til innhold

SLETT DENNE

Beamer
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 323
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skulle sakt fra at du skulle innom kr.sund da :P vært artig med ett lite 7-er treff, hehe.

lot bilen stå i dag jeg dog pga føret. slet litt på firmabilen istedet : )

Hender seg jeg er noen runder der på dame besøk:D Blir vel så jeg tar turen igjen hvis jeg får på sommerhjulene snart:) Ja hadde vært gøy det, vet ikke hvor mange 7ere det finnes i Kr.sund jeg, men har sett noen ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bilen min ja, og i dette øyeblikk svelget den en større mengde vann, som medfølgte at 1 råde knakk og jikk ut gjennom bunnpanna..så det kan du kalle en dårlig dag #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bilen min ja, og i dette øyeblikk svelget den en større mengde vann, som medfølgte at 1 råde knakk og jikk ut gjennom bunnpanna..så det kan du kalle en dårlig dag #-o

hmm...god grunn til å sette i større motor da Erlend ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det. Skal forfatte en skademelding og sende inn på mandag..blir jo straks noen kroner å fikse dette uansett om jeg gjør alt selv..

En ting som er helt sikkert er at det er ikke er 3 liter'n som blir montert igjen! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel....da hadde jeg faktisk bare satt på nødblink og blitt stående og heller prøvd å kjøre en annen vei...Uansett om bilen er verdt 1500kr eller 150k så er det IKKE lurt å gi etter for strømmen :P Menmen..nå har du iallefall grunn til å få deg større motor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...