HagenJR Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 jepp. man ser jo ikke helt hvordan det blir før man ser det på bilen. vet ikke hvor man får svart grill nei. mulig gs eller koed selger noe rart. orginale vet jeg ikke om finnes. shadowline biler har jo ikke svart grill. De har vel ikke det nei, finner bare gammel grillen i svart :/ får vel ringe de og spørre, men etter det jeg kan se ut ifra bildene deres finner jeg ikke noe svart facelift grill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 Bra dere ikkje kjøper Hamann bakrutespoiler da, så blir jeg fremdeles den eneste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 kan bare lakke edn blank en da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 jeg hadde faktisk tenkt å kjøpe en hamann jeg. men ble vanlig bmw istede som fikk alpina look etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Bra dere ikkje kjøper Hamann bakrutespoiler da, så blir jeg fremdeles den eneste Kan jo ikke herme etter deg mere nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 dere sitter på bimmers på en lørdagskveld?jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 dere sitter på bimmers på en lørdagskveld?jaja.. Bimmers er vel det meste fornuftige å gjøre når du sitter på nattskift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 åjaaaa...dere har jobb ja...i see i see... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Eller når man kommer hjem fra fest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 åjaaaa...dere har jobb ja...i see i see... Må jobbe litt for å få råd til å ordne litt på 7ern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 åjaaaa...dere har jobb ja...i see i see... Må jobbe litt for å få råd til å ordne litt på 7ern Ser den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 åjaaaa...dere har jobb ja...i see i see... Må jobbe litt for å få råd til å ordne litt på 7ern Ser den! Skal jo jobbe hele påska også, alle rød dagene fremover nå, + at det er revisjonsstans her, så blir en fin vår/sommer for 7ern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Dårlige tider for svarte 7-serier her på Prærien hvertfall, har en stående jeg også med alvorlige kjøleproblemer Skal gjerne se at sommerens felgbudsjett går opp i røyk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Dårlige tider for svarte 7-serier her på Prærien hvertfall, har en stående jeg også med alvorlige kjøleproblemer Skal gjerne se at sommerens felgbudsjett går opp i røyk. Tenkte jeg skulle skifte vannpumpe, termostat, olje på diff å kasse imorgen jeg, så håper jeg temperaturen på bilen min holder seg normal fremover, er lei av å se temperaturen stige, så jeg må gi full gass har jo naturligvis en grunn til å leke reodor felgen me høyre foten da :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 hvilken eksos har du på bilen egentlig? har hørt den endel ganger nå, FET lyd!! kunne tenkt meg ny eksos jeg og. noen som har erfaring med supersport eller remus da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå