Gå til innhold

SLETT DENNE

Beamer
 Share

Anbefalte innlegg

hvilken eksos har du på bilen egentlig? har hørt den endel ganger nå, FET lyd!!

kunne tenkt meg ny eksos jeg og. noen som har erfaring med supersport eller remus da?

Eksosen ser temmelig original ut helt til bakpottene. Men de to har det vært noe sveising og arbeid på, så den som har gjort det har truffet perfekt med lyden vil jeg påstå! :applause:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 323
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

en jeg kjenner fjerna begge bakpottene på en 750IL og hadde bare vanlige rør uten noe lyddemper. den ble det jævlig rå lyd i ved pådrag. men var fortsatt stille og rolig på tomgang og normal kjøring. dro på gjennom en tunnel med den. fy for en lyd.

jeg vurderer å gjøre slik på min.

da får jeg nok ut litt grom lyd i 4,4 motoren :)

og den vil fortsatt se orginal ut. så ingen vil klage på uorginal eksos i teknisk kontroll eller noe om jeg blir stoppet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en jeg kjenner fjerna begge bakpottene på en 750IL og hadde bare vanlige rør uten noe lyddemper. den ble det jævlig rå lyd i ved pådrag. men var fortsatt stille og rolig på tomgang og normal kjøring. dro på gjennom en tunnel med den. fy for en lyd.

jeg vurderer å gjøre slik på min.

da får jeg nok ut litt grom lyd i 4,4 motoren :)

og den vil fortsatt se orginal ut. så ingen vil klage på uorginal eksos i teknisk kontroll eller noe om jeg blir stoppet.

Stemmer! Har litt lyst på 5,4l V12 nå som jeg uansett må skifte motor, men er litt usikker på hvordan lyden blir, men det kan sikkert bli ganske rått :) Prisen er jo faktisk den samme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Hvordan går det? ny motor eller? :D

Har ikke fått svar fra forsikringsselskapet enda, men ny motor blir det jo uansett :)

Bestemt deg for hvilken da? :P

Nei det kommer alt an på om jeg får penger eller ikke. Men uansett blir den ikke mindre enn 4,4 tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må nok bytte fangeren drer ja. min er skadet ganske likt og er bare til å kaste. regner også med han beholder leppa siden bilen har full hamann look. vil bli dumt og fjerne leppa da.

her er skaden på bilen min.

jgnivx6bgcnjl9ucf4cv.jpg

k05g2uwcq8n391lr5ya3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig å få kjøpt av deg gammel fangeren da? hvis hamann leppa medfølger

(mordi var vell strengt tatt først ute med å hinte om det men)

anbefaler heller lyktene de selger på gs. er kampanje på de nå.

jeg syns hvertfall de ser litt ordentligere/ mer original ut

http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/8032.jpg

Leppa tok egentlig ikke skade av dette, så tror nesten det ikke er verd bryet med å få skaffet ny, for det er vel ikke akkurat bare å ringe til GS å bestille :wink: Fangeren er det absolutt ikke håp for.

Er bedre kvalitet på lyktene fra GS ja, men det er så kjedelig med adskilt blinklys :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg vite at forsikringen dekker motorhavariet mitt, så da skal bilen på takst over helga. Håper på å kunne få pengene slik at jeg kan montere en noe større motor da, men det er jo uansett veldig positivt å få det kostnadsfritt gjort hos verksted, men da samme motorvolum :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...