Beamer Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Verkstedet hadee ikke tid til å skifte motor før langt uti Mai, så da valgte jeg å ta pengene å gjøre det selv. Da blir det nok montert 4liter, må bare finne girkasse først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Hurry Erlend!!! 1.mai kjæm raskt no Å da ska vi jo t Molde på CCN-treff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Hurry Erlend!!! 1.mai kjæm raskt no Å da ska vi jo t Molde på CCN-treff!! Ja har liksom det i bakhodet, har 14 dager på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 hva ligger en 4liter og kasse på i pris da? noe av drivverk/bremser som må skiftes da? har du tenkt å få det godkjent? skal ha for gamlemotoren og kanskje girkassa så jeg har litt i backup da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 hva ligger en 4liter og kasse på i pris da? noe av drivverk/bremser som må skiftes da? har du tenkt å få det godkjent? skal ha for gamlemotoren og kanskje girkassa så jeg har litt i backup da? Her får du svar på det viewtopic.php?f=13&t=150261 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet April 16, 2010 Forfatter Share Skrevet April 16, 2010 hva ligger en 4liter og kasse på i pris da? noe av drivverk/bremser som må skiftes da? har du tenkt å få det godkjent? skal ha for gamlemotoren og kanskje girkassa så jeg har litt i backup da? Angående gammelmotoren så kommer jeg til å reparere den hvis det er håp, og da blir den nok solgt for en fin sum:) hvis ikke kan den jo bli et rått barbord/skap:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 Da er motoren tatt ut. Det viste seg å være ett hull på hver side i blokka, så det blir delemotor for den som er intr.! Bare å spyle motorrom og gjøre klart for montering av 4 liter da Nå får jeg jo endelig skiftet styresnekka også, pga stoor slakke Her ser man tydelig forskjell på 730 og 740 mellomaksling, den lengste er fra 730: Så da er 740 delebilen min inntjent en gang til, da den har både mellomaksling og diff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 hvor mye skal du ha for motoren da? noen ulyder i den mens den fungerte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 hvor mye skal du ha for motoren da? noen ulyder i den mens den fungerte?Får vente å se hvor mye jeg må bruke av den før jeg monterer den andre, men det må vel bli ganske billig Det var kun en svak tikking fra en ventil ved kald motor, tror ikke det var kritisk. Girkasse å eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 trenger egentlig ikke girkasse. min var overhalt for 1,5 år siden så den holder forhåpentligvis men bare å rop ut når du vet noe de, send pm eller noe : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 Pen bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jareng Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Hei. Min bror hadde denne bilen for en del år tilbake. Det var han som satt i nytt interiør i den og han har dørtrekkene som hører til setene med memory for førersetet liggene. slenger med noen bilder av bilen når han hadde den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Så kult da! Noen år siden dette ja ser jeg, har en plan med å få den så strøken igjen Hadde det vært mulig å fått kjøpt de dørsidene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet April 27, 2010 Forfatter Share Skrevet April 27, 2010 Da er 4l motor og gir kommet i hus Ble en del skruing på den da jeg må flytte over bunnpanne og registerdeksel fra den gammelmotoren. Flott register Glassblåste og nylakkerte deler klar for montering: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet April 27, 2010 Share Skrevet April 27, 2010 TØFT dette blir knall, får håpe alt går som smurt så du blir ferdig raskt Når tenker du å være ferdig da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå