Dr_S Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Ville fjernet bokstavene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2010 Var det deg jeg så på Lillehammer i dag, klokka 23? Rålekker bil du har der. Virkelig noe å drømme om! Nei det må nok ha vært en annen syk doning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2010 Ville fjernet bokstavene Hadde kanskje ikke blitt verre nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Fin bil, håper du får alt strøkent hvis man noen gang klarer det E38 er en skikkelig fet bil. Jeg hadde gjort noe med trelistene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2010 Fin bil, håper du får alt strøkent hvis man noen gang klarer det E38 er en skikkelig fet bil. Jeg hadde gjort noe med trelistene... Takk:) trelistene blir i bilens farge nå når fronten skal repareres etter vinterens sprell:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Fin bil, håper du får alt strøkent hvis man noen gang klarer det E38 er en skikkelig fet bil. Jeg hadde gjort noe med trelistene... Takk:) trelistene blir i bilens farge nå når fronten skal repareres etter vinterens sprell:) Det kommer til å bli vanvittig fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2010 Nå ligger akkurat disse felgene til salgs på Finn.no. Dritrå, men noe kostbar Link til salgsannonse: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=23021461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 så bilen din på quality hotel i sarpsborg i helgen. så flott ut den. bortsett fra skaden foran og lyktene. syns framlyktene ødla hele fronten desverre. men ellers så den meget fin ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2010 så bilen din på quality hotel i sarpsborg i helgen. så flott ut den. bortsett fra skaden foran og lyktene. syns framlyktene ødla hele fronten desverre. men ellers så den meget fin ut. Stemmer det Får nye lykter i sammenheng med frontreparasjonen, men det blir nok ikke originale lykter nei, da de fortsatt er dritstygge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2010 Jaja, så lenge varte dritten! Dagen etter jeg kom hjem fra Rudskogen låste girkassa seg. Fikk ikke rikket bilen i noe slags gir, så til slutt ga jeg gass til det smalt, og den løsnet. Ble noen ulyder etter dette, så jeg demonterte lokket bak på kassa, og der hadde det skjedd ting. Det var lageret som hadde låst seg, og når det løsnet hadde det sprengt ut kanten som låseringen satt i, så der var det jo fullt av alu-biter og spon(også i olja som jeg skiftet for 2mnd siden selfølgelig). Fant en delekasse på Finn.no som jeg kanskje kjøper for å bruke lokket og lageret fra.. Hvis ikke må jeg blø med nye deler. Man slipper visst ikke billig unna her i livet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 må kutt ut na handikapp-stånga du å no Erlend sett ti manuellkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 viewtopic.php?f=14&t=159301 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2010 Bruker samme kassa som jeg har, med "nye deler". Vært fint med manuell ja, men behagelig med automat på en sånn cruiser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 Alltid så uheldig Erlend!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Bruker samme kassa som jeg har, med "nye deler". Vært fint med manuell ja, men behagelig med automat på en sånn cruiser Stemmer det! Men du verden å bilen blir anderledes med manuell Hvis du evt velger å kjøpe den kassa anbefaler jeg å kjøpe riktig svinghjul hvis du vil slippe unødvendig mye arbeid. Har forsovit en automatkasse som har gått rundt 180.000 du kan kjøpe, følger også med converter om du er interessert i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå