wicky124 Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Den drivstoff filosofien tror jeg bmw har lagt inn bevisst på sjuerne...Både på min gamle e32 og e38 så brukte den mindre i høy fart...Og trilla laaaaaangt! Samme er i e65 også, er helt nede i 0,8 på mila når jeg ligger i 120 og cruiser.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet September 25, 2010 Forfatter Share Skrevet September 25, 2010 bilen inne til lakking eller? var innom strand autolakk her en dag og så den sto der : D skal inn dit med bilen min over helga og Stemmer det. Må ordne opp etter vinterens sprell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 du må sleng opp noe nye bilder da! så deg kjøre her en dag, så meget bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2010 du må sleng opp noe nye bilder da! så deg kjøre her en dag, så meget bra ut Ja er plana det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2010 Bilder av bilen under reparasjon: Nye facelift skjermer Fikk reparert og pusset opp både leppe og sideskjørt også, god som ny Kommer bilde av fronten ferdiglakkert en annen dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Se der ja Begynner å ta form igjen nå ! Blir bra med de små updates`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 bra denna kommer på veien igjen hadde du facelift lykter med preface forskjermer før? syns det ser ut som du har en ramme under lyktene som passer med preface forskjermer på noen av bildene. lurer litt på hvor man kan få tak i sånne ramme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 blir bra dette:) interessant tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2010 bra denna kommer på veien igjen hadde du facelift lykter med preface forskjermer før? syns det ser ut som du har en ramme under lyktene som passer med preface forskjermer på noen av bildene. lurer litt på hvor man kan få tak i sånne ramme? Var akkurat sånn som du sier ja Aner ikke om du får kjøpt kun ramma. Fulgte med da jeg kjøpte lyktene. Bilen har faktisk vært på veien en måned nå da, bare jeg som er sirup med oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 29, 2010 Share Skrevet Oktober 29, 2010 mobil bilder er godkjent husker du hvor du kjøpte lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 mobil bilder er godkjent husker du hvor du kjøpte lyktene? Ebay. Ganske dårlig kvalitet på disse lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 Liten fotoshoot i helga Felgene på bildet er til salgs. Delvis kantkjørte 18" med bra piggfridekk. Muligens ET20. Kommer litt langt inn på E38 i alle fall. Fikk lakkert interiørlistene samtidig, så da har jeg et komplett sett med mørke trelister til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Utrolig strøken og fin sjuer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 Utrolig strøken og fin sjuer! Takk Er bare bakenden igjen nå(ikke riktig så strøken) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 fy faen så pooooorno!! den var helt rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå