Gå til innhold

SLETT DENNE


Beamer
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 323
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sinnsykt pen bil :) kjøpte du dissa lyktene også på ebay? dem var mye penere enn de du hadde før i hvertfall :)

mye jobb og ta av lister på dashbord og i dørene? jeg må ha bort gammel gubbe treverket i min også!

Ebaylykter dette og ja. Ikke så veldig god kvalitet på disse heller, men ser mye bedre ut ja :) kjempeenkelt å ta ut listene, bortsett fra det som sitter på dekselet over stereoen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sinnsykt pen bil :) kjøpte du dissa lyktene også på ebay? dem var mye penere enn de du hadde før i hvertfall :)

mye jobb og ta av lister på dashbord og i dørene? jeg må ha bort gammel gubbe treverket i min også!

Ebaylykter dette og ja. Ikke så veldig god kvalitet på disse heller, men ser mye bedre ut ja :) kjempeenkelt å ta ut listene, bortsett fra det som sitter på dekselet over stereoen :wink:

Skal ikke selge det dekselet over steroen du har til overs? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sinnsykt pen bil :) kjøpte du dissa lyktene også på ebay? dem var mye penere enn de du hadde før i hvertfall :)

mye jobb og ta av lister på dashbord og i dørene? jeg må ha bort gammel gubbe treverket i min også!

Ebaylykter dette og ja. Ikke så veldig god kvalitet på disse heller, men ser mye bedre ut ja :) kjempeenkelt å ta ut listene, bortsett fra det som sitter på dekselet over stereoen :wink:

Skal ikke selge det dekselet over steroen du har til overs? :P

Ser vel helst at jeg får solgt hele settet komplett egentlig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble veldig bra dette ja, gjør seg så utrolig mye med facelift :D Gutta på Strand Autolakk er veldig dyktige de ja :D

sinnsykt pen bil :) kjøpte du dissa lyktene også på ebay? dem var mye penere enn de du hadde før i hvertfall :)

mye jobb og ta av lister på dashbord og i dørene? jeg må ha bort gammel gubbe treverket i min også!

Ebaylykter dette og ja. Ikke så veldig god kvalitet på disse heller, men ser mye bedre ut ja :)

Lyktene ligner veldig mye på de som GS selger til over 4000kr paret, jeg tror faktisk det er akkurat samme lyktene. Jeg hadde sånne på 730'n jeg hadde før, bare at de var i krom da. De kjøpte jeg på GS

vj1cu7vy3de016dodkb5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble veldig bra dette ja, gjør seg så utrolig mye med facelift :D Gutta på Strand Autolakk er veldig dyktige de ja :D
sinnsykt pen bil :) kjøpte du dissa lyktene også på ebay? dem var mye penere enn de du hadde før i hvertfall :)

mye jobb og ta av lister på dashbord og i dørene? jeg må ha bort gammel gubbe treverket i min også!

Ebaylykter dette og ja. Ikke så veldig god kvalitet på disse heller' date=' men ser mye bedre ut ja :)[/quote']

Lyktene ligner veldig mye på de som GS selger til over 4000kr paret, jeg tror faktisk det er akkurat samme lyktene. Jeg hadde sånne på 730'n jeg hadde før, bare at de var i krom da. De kjøpte jeg på GS

vj1cu7vy3de016dodkb5.jpg

Jo det kan sikkert stemme, men kanskje av bedre kvalitet?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Sliter om dagen med et forferdelig irriterende problem. På kald motor er det akkurat som den har en saktegående turtallsperre på rundt 1500omdr, stigende i forhold til temperaturen. Så det vil si at jeg ikke får opp mer enn ca 30km/h til og begynne med, da den som normalt ikke girer før den har høyere turtall, og det hjelper ikke å gi gass. Får samme "tenningskuttet" da også. Kom gjerne med ideer til evnt feilkilde.

Tok diagnose på verksted, og fikk opp feil signal på svinghjulssensor, så den har jeg byttet, men uten forandring. Det var også feilkode på lambda 2(kortslutning B+), men er ikke sikker på hva jeg skal gjøre med den... Begge lambdaene er nye. Har også byttet plugger. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan motoren kutte selv når den er varm? Hvordan kjennes det ut? Vær litt mer spesifik til hvordan bilen kjennes ut, så kanskje jeg har et svar.
Den kan gjøre det også når den er varm, men på mye høyere turtall. Det har faktisk blitt verre og verre. Tar jeg kick down, og får giret den nok ned, kommer det bort. Du vet vel sikkert hvordan en turtallsperre kjennes, men bare at du henger i selen i kuttene(pga av at den kutter helt). Filmet det da den gikk på tomgang og jeg ga full gass:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg bare beklage men da er nok katalysatorene dine på vei til å gå. Hadde samme symptomer selv, det ble værre og værre. Rett før jeg byttet dem lå jeg på 3 giret opp en 9% bakke med bånn gass og det var ikke langt unna før bilen faktisk sakket ned.

Med en gangjeg bytret katalysatorer ble det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg bare beklage men da er nok katalysatorene dine på vei til å gå. Hadde samme symptomer selv, det ble værre og værre. Rett før jeg byttet dem lå jeg på 3 giret opp en 9% bakke med bånn gass og det var ikke langt unna før bilen faktisk sakket ned.

Med en gangjeg bytret katalysatorer ble det bra.

Hmm, men det var vel bare at den generelt mistet effekt? Min går jo som faen så lenge den ikke kutter sånn som på filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, noen ganger gikk den fint. Og plutselig så gikk den helt ræv. Også gikk den fin igjen.

Det som skjer er at det dannes et trykk ved den ene lambdaen evt begge. Noe hjernen prøver å kompensere for ved at den sender inn mer drivstoff og luft også går den enda mer ræv. Blir nesten som om katten blir blokkert og at motoren ikke greier å blåse igjennom.

Prøv å ta strømmen fra hjernen i 10 min når bilen blir sånn også prøver du å kjøre, som regel så blir feilen borte en liten stund.

Det du kan gjøre er å koble den opp mot en diagnose maskin og se på verdiene på lambdaene om de ikke er like så er det feil med en av kattene. Jeg for min del byttet begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...