Gå til innhold

SLETT DENNE

Beamer
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 323
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror faktisk jeg har bilsportbladet liggende et sted,der hvor det er repotasje av den der.

ang hjula så hadde jeg også slike på min,men de var i breieste laget foran.

mulig de også er til salgs.

Men 19" er i minste laget på e38 da..

Kunne du sjekket om du kunne funnet det bladet? Så kan jeg se om jeg får skaffet et av samme eksemplar :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det står tidligere i tråden, men hvordan farge er dette? :P

Denne var sykt heftig! Snakker om vogn!

Står Cosmosschwartz på lappen, så går ut ifra at det er den fargen som er på :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Tja..lite ny action med bilen også :) Leste forressten i en annen tråd om at oljepumpene løsnet på disse motorene, så da jeg likevel skulle skifte bunnpannepakning sjekket jeg boltene på pumpa, og den ene lå faktisk i sumpen...ekkelt :shock: Satte den inn med locktite igjen jeg :)

Satte på bensintanken fra delebilen, men det viste seg straks at den lak nesten like mye, så den ble tettet med keramisk coating. Har tenkt å fikse den tanken som sto på og selge den, da det ser ut som det er en svakhet på E38 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja..lite ny action med bilen også :) Leste forressten i en annen tråd om at oljepumpene løsnet på disse motorene, så da jeg likevel skulle skifte bunnpannepakning sjekket jeg boltene på pumpa, og den ene lå faktisk i sumpen...ekkelt :shock: Satte den inn med locktite igjen jeg :)

Satte på bensintanken fra delebilen, men det viste seg straks at den lak nesten like mye, så den ble tettet med keramisk coating. Har tenkt å fikse den tanken som sto på og selge den, da det ser ut som det er en svakhet på E38 :)

Du kan helt sikkert få deg noen kroner viss du orker å sveise og behandle hele tanken ja, husker ikke prisen på en ny en jeg, men det var dyyyrt!!:P Har hørt om endel E38 med rust i tanken ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dæven ja. da er det vell på tide at jeg sjekker pumpa mi og tror jeg.

har du en liten guide på hvordan du gjorde dette eller?

må man bruke momentnøkkel på pumpa / bunnpanna?

tanken har jeg hørt fler som har hatt problemer med. koster vist endel for en ny og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dæven ja. da er det vell på tide at jeg sjekker pumpa mi og tror jeg.

har du en liten guide på hvordan du gjorde dette eller?

må man bruke momentnøkkel på pumpa / bunnpanna?

tanken har jeg hørt fler som har hatt problemer med. koster vist endel for en ny og..

Er oppgitt moment på boltene ja, men jeg bruker å dra til sånn passe, alt etter dimensjon på bolten :)

Du får si fra hvis du får problemer med tanken, så kanskje jeg har reparert den jeg har liggende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...