maxis Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Tror faktisk jeg har bilsportbladet liggende et sted,der hvor det er repotasje av den der. ang hjula så hadde jeg også slike på min,men de var i breieste laget foran. mulig de også er til salgs. Men 19" er i minste laget på e38 da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet November 21, 2009 Forfatter Share Skrevet November 21, 2009 må minst være 20" ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 Tror faktisk jeg har bilsportbladet liggende et sted,der hvor det er repotasje av den der.ang hjula så hadde jeg også slike på min,men de var i breieste laget foran. mulig de også er til salgs. Men 19" er i minste laget på e38 da.. Kunne du sjekket om du kunne funnet det bladet? Så kan jeg se om jeg får skaffet et av samme eksemplar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 Mulig det står tidligere i tråden, men hvordan farge er dette? Denne var sykt heftig! Snakker om vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 jeg hadde 18" på min. det var litt lite. ville ha 20" alpina dynamic. men fikk bare tak i 19". det går. men vil ha 20" for at det skal bli helt perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 Mulig det står tidligere i tråden, men hvordan farge er dette? Denne var sykt heftig! Snakker om vogn! Står Cosmosschwartz på lappen, så går ut ifra at det er den fargen som er på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 samme som min da. cosmosschwartz 303. meget fin farge det ja. jeg er veldig fornøyd med min hvertfal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 aaa det var ikkje værst at det var liv i denne doningen,hugser godt da anders hadde denne bilen,Noe av det peneste 7 serie eg har sett på den tiden. Iallefall gratulerer så mye med flott vogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Lite med oppdattering her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 Tja..lite ny action med bilen også Leste forressten i en annen tråd om at oljepumpene løsnet på disse motorene, så da jeg likevel skulle skifte bunnpannepakning sjekket jeg boltene på pumpa, og den ene lå faktisk i sumpen...ekkelt Satte den inn med locktite igjen jeg Satte på bensintanken fra delebilen, men det viste seg straks at den lak nesten like mye, så den ble tettet med keramisk coating. Har tenkt å fikse den tanken som sto på og selge den, da det ser ut som det er en svakhet på E38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 sweet ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Tja..lite ny action med bilen også Leste forressten i en annen tråd om at oljepumpene løsnet på disse motorene, så da jeg likevel skulle skifte bunnpannepakning sjekket jeg boltene på pumpa, og den ene lå faktisk i sumpen...ekkelt Satte den inn med locktite igjen jeg Satte på bensintanken fra delebilen, men det viste seg straks at den lak nesten like mye, så den ble tettet med keramisk coating. Har tenkt å fikse den tanken som sto på og selge den, da det ser ut som det er en svakhet på E38 Du kan helt sikkert få deg noen kroner viss du orker å sveise og behandle hele tanken ja, husker ikke prisen på en ny en jeg, men det var dyyyrt!! Har hørt om endel E38 med rust i tanken ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 19" med smale og lave framdekk + valsing + coilovere = the man! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Tja..lite ny action med bilen også Leste forressten i en annen tråd om at oljepumpene løsnet på disse motorene, så da jeg likevel skulle skifte bunnpannepakning sjekket jeg boltene på pumpa, og den ene lå faktisk i sumpen...ekkelt Satte den inn med locktite igjen jeg Satte på bensintanken fra delebilen, men det viste seg straks at den lak nesten like mye, så den ble tettet med keramisk coating. Har tenkt å fikse den tanken som sto på og selge den, da det ser ut som det er en svakhet på E38 dæven ja. da er det vell på tide at jeg sjekker pumpa mi og tror jeg. har du en liten guide på hvordan du gjorde dette eller? må man bruke momentnøkkel på pumpa / bunnpanna? tanken har jeg hørt fler som har hatt problemer med. koster vist endel for en ny og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 Tja..lite ny action med bilen også Leste forressten i en annen tråd om at oljepumpene løsnet på disse motorene, så da jeg likevel skulle skifte bunnpannepakning sjekket jeg boltene på pumpa, og den ene lå faktisk i sumpen...ekkelt Satte den inn med locktite igjen jeg Satte på bensintanken fra delebilen, men det viste seg straks at den lak nesten like mye, så den ble tettet med keramisk coating. Har tenkt å fikse den tanken som sto på og selge den, da det ser ut som det er en svakhet på E38 dæven ja. da er det vell på tide at jeg sjekker pumpa mi og tror jeg. har du en liten guide på hvordan du gjorde dette eller? må man bruke momentnøkkel på pumpa / bunnpanna? tanken har jeg hørt fler som har hatt problemer med. koster vist endel for en ny og.. Er oppgitt moment på boltene ja, men jeg bruker å dra til sånn passe, alt etter dimensjon på bolten Du får si fra hvis du får problemer med tanken, så kanskje jeg har reparert den jeg har liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå