Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Synes ærlig talt at E92 ser sprekere ut som prefacelift... Det blir mer og mer Audi over det her. :(

jeg syns audi begynte å herme først. designlinjene som tilhører "e60 generasjonen bmw" (e60, e90, 1serie, osv) kom før dagens utgaver av a4 a6osv.

kjennetegnene jeg snakker om er: dører uten lister,

markant knekk i stålet høyt oppe på dørene, slående likheter mellom lyktene på e90 og a4.

"idrive hjulet" som audi hvertfall har i a6 (vet ikke om det finnes i andre audier)

ellers syns jeg det er morsomt og se audi hopper rett på trenden med haifinne, idrivehjulet, og prøver å lage en like stor hit som AE ved å putte altforstore leds i frontlyktene, slik at de ikke skal bli helt kopi av "blinklysstripen" som e60 har.

Eneste jeg syns bmw hermer litt etter auda på er egentlig utformingen av frontlyktene på e90 og 1serie..

ellers syns jeg det er dumt at bmw gir mer og mer opp et "førerrettet" kjøremiljø slik som e28 osv var, med alt på dasjbordet vridd mot fører.

Jeg vet jeg har komt med de samme synspunktene i en annen tråd som omhandler det samme..

Skrevet
Synes ærlig talt at E92 ser sprekere ut som prefacelift... Det blir mer og mer Audi over det her. :(

Har du sett noen bilder jeg ikke har sett? Det man ser som ikke er kamuflert ser jo stortsett helt likt ut som dagens E92.

Blir den ferdige faceliften like vellykket som på E90/E91 så lover det ihvertfall veldig bra etter min mening!

Nå noen år etter Chris Bangle har det ikke vært vanskelig å se hvilket personbilmerke som har vært klassens forbilde for stortsett alle har knabbet de konvekse og konkave karosseriflatene.

Skrevet

Har du sett noen bilder jeg ikke har sett? Det man ser som ikke er kamuflert ser jo stortsett helt likt ut som dagens E92.

Blir den ferdige faceliften like vellykket som på E90/E91 så lover det ihvertfall veldig bra etter min mening!

Nå noen år etter Chris Bangle har det ikke vært vanskelig å se hvilket personbilmerke som har vært klassens forbilde for stortsett alle har knabbet de konvekse og konkave karosseriflatene.

Jeg syns ikke facelift e90/91 er noe penere. Den har blitt for "pysete" i forhold til pre facelift. Eneste jeg syns er bedre er de to nye sporene i panseret ala e60, men jeg syns at det ser mer ut som om de har tatt nyrene til e92, panser og lyktekant fra e60 og gjort en bastard av e90'en...

Skrevet

Hæ?

ehhhh... den kamuflasjen skal vekk altså...

Skrevet

Tviler på om det blir et så stort løft.

Er ikke helt sikker på baklyktene på e92, ellers er den ganske så fin.

Skrevet

Jeg synes E92 er tilnærmet perfekt som den er i dag så dette er jeg spent på hvordan blir!

Jeg har seriøse "våte" drømmer om en hvit E92 med M-pakke og sekser! :P:D

Skrevet

Jeg syns ikke facelift e90/91 er noe penere. Den har blitt for "pysete" i forhold til pre facelift. Eneste jeg syns er bedre er de to nye sporene i panseret ala e60, men jeg syns at det ser mer ut som om de har tatt nyrene til e92, panser og lyktekant fra e60 og gjort en bastard av e90'en...

Er det noe BMW gjør for å bygge merkeidentitet er det å ha trekk som går igjen på modellene (heldigvis uten å lage bilene 99% lik slik som Audi) så synes det blir veldig feil å kalle den en bastard fordi man mener den har fått trekk fra sine søsken. Hva synes du om nyrene, knekken på C-stolpen, bakhjulstrekk, kjøreegenskaper, og generelt enhetlig designfilosofi? Sammenligner man 3, 5 og 7-serie fra henholdsvis 80, 90 og 2000-tallet er det ikke akkurat vanskelig å se hva jeg vil frem til.

E90/91 er en vellykket bil, bortsett fra de orginale Primera-baklyktene som gjør at blackline-lyktene er et krav, men med faceliften synes jeg den ser mye ferskere og mer eksklusiv ut samtidig som den fortsatt har massevis av sin BMW-egenart i behold.

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg synes baklyktene på E90/91 ser mye bedre ut før faceliften, synes faceliftlyktene ser lite bra ut. Men blackline er et "must" på E90 værtfall.

De nye frontlyktene til audi ser ut som noe billig drit fra ebay...

Skrevet

Det blir vel ihvertfall en E92 på meg, når E46'n blir for "gammel" ;-)

Men jeg venter til jeg har råd til 325 - 335 ^^

Skrevet

Selvfølgelig skal kamuflasjen vekk, men foreløbig synes jeg faceliften ser utrolig tam ut. Prefacelift E92 er jo noe av det frekkeste som har rullet ut fra samlebåndet noen sinne.

Skrevet

Ikke leveringsklar før neste påske..

Går å vurderer bestilling nå eller om jeg skal vente på facelift..

Tviler på at dagens utgave kommer til å tape seg uansett..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...