Kjennern Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Har noen felger liggende fra en tidligere bil, men senter er for smal. Felga er 5-120 så skal vel teoretisk passe E46? Virka sånn når jeg la dekke inntill. Men får ikke tredd dem på da senter er for smal ytterst. Er det noen god ide å dreie opp detta? Dem har en slags kant ytterst som gjør at dem akkurat ikke går på Lite bilde av dem her, syns hvertfall felga er kule. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team bmw Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Jeg gjorde det samme med noen felger i forrige uke,funka det. (det var stålfelger da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 det er ikke noe problem nei;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Ett mekanisk verksted gjør det raskt for deg,ta gjerne med en bremseskive som mal til verkstedet så blir det 100% bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Hmm, kanskje jeg skal gjøre det. Må tenke litt på det først. Gjør jeg det passer dem ikke til de dem gjør i dag. Men frister. Noen andre som likte felga? Ville det kledd bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team bmw Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Bruker du koniske bolter spiller det ingen rolle,da kan du bruke dem på begge bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Likte innpresset... ...host Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå