E36Cab1 Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Las om dette firmaet og dets produkter(www.silkemotor.no) i et blad,og der stod det bl.a at produktene har gjennomgått utallige tester i inn- og utland,og bestått med glans! Veit med sikkerhet at det eine produktet er humbug da eg har testet dette på en bil for mangen år siden(magnet på drivstoff-tilførsel). Men søkte opp siden,og var intressert i å lese desse omtalene og testene produkta har gjennomgått. Her er det eg fant "Dokumentasjonen for SilkeMotor er svært omfattende da det foreligger langt over 300 tester og rapporter som alle forteller samme historien, nemlig egenskaper langt ut over det vi er vant til. Vi vil naturligvis ikke slite deg helt ut med å lese tester og rapporter fra havle verden om disse produktene, men bare gi deg noen egnede eksempler på rapporter fra Laboratorier og fra Energi Effektiviserings Firma, som kan belyse litt av den omfattende mengden av dokumentasjonen. De fleste rapporter en på Engelsk og de inneholder tildels en del vanskelige faglige uttrykk som ikke lar seg forstå av "vanlige" mennesker som ikke arbeider innen dette miljø. Derfor tar vi her sikte på å vise rapporter fra praktiske tester som lar seg forstå av den vanlige forbruker. Men nevner samtidig at vi har en mengde Laboratorie tester som viser inngående reduksjon av slitasje, mindre forbruk, mindre avleiringer, olje baser, mikro pitting, pin on disk med flere for å nevne noen. Disse rapportene vil sannsynligvis forvirre deg mer enn de vil opplyse deg og derfor ønsker vi bare å vise disse under veiledning slik at leseren faktisk forstår teknologien bak. Men kos deg gjerne med de nedenfor stående rapporter som alle viser hyggelige resultater for SilkeMotor. Her har du en liten fin smakebit før du starter på test rapportene: Forsikring mot trøbbel Et Amerikansk forsikringsselskap har spesialisert seg på forsikring av bilers motor, gir og drivlinje og har som klar betingelse at bilen MÅ HA implementert SilkeMotor i både motor og gir, for å kunne forsikres hos dem. Deres egne tall viser nemlig at de har 40% mindre skader på motor og girkasse på SilkeMotor behandlede biler, enn de som er ubehandlet. Dette viser med all tydelighet at dette sortiment er din beste forsikring mot uforutsette kostnader fra motorhavari og girkasse problemer. Det var det eg fant av "dokumentasjon"..... .....ja også desse utsagna fra fornøyde kunder(vel og merke uten navn og adresse da...) "Her har du et lite utvalg av våre 4000 fornøyde kunder de første 2 årene. Bli med i denne klubben av Glade, Økonomiske og Miljøvennlige brukere. Her er en gladmelding fra en veldig fornøyd SilkeMotor bruker. Jeg har tatt SilkeMotor på min 2006 mod. BMW 530D og merket fort at motoren rette og slett løsnet etter et par dager. Nå går den mye mykere enn før og den er mer responsvillig med enda mer trekkraft. Spesielt morsomt er det at forbruket har gått merkbart ned fra ca. 1,2-1,3 L/mil i køkjøring inn til Oslo på morgenen til i underkant av 1,0 Liter nå. Og så har snitt forbruket på motorvei falt fra 0,76-0,79 ned til ca. 0,6 etter SilkeMotor behandlingen. Nå er bilen enda morsomere å kjøre og mine bilutgifter er også dramatisk redusert. Dette anbefaler jeg til alle jeg møter. SilkeMotor er et imponerende stoff. Jeg har kjørt min Citroen XM 2,5 i mange år med Qmi i oljen og opplevde at forbruket gikk litt ned med dette stoffet. Så ved siste oljeskift prøvde jeg SilkeMotor som et alternativ og ble svært positivt overrasket. Etter flere år med Qmi i motoren lå forbruket på 0,63 L/mil men nå falt det til bare 0,57 L/mil noe jeg nesten ikke trodde var mulig da motoren jo "var" behandlet. Motoren har i lengre tid hatt en del ventilbank som forsvant kort tid etter påfyll av SilkeMotor. Dette stoffet i SilkeMotor er unikt, anbefales! Jeg har tidligere brukt et Teflon produkt i motoren på Min Citroen XM og merket at den gik ned i forbruk, men så fik jeg høre om SilkeMotor. Nå har jeg tappet ut Teflonen og oljen og hatt på SilkeMotor oljen istedenfor. Med Teflonen i motoren kunne jeg redusere forbruket med ca. 0,5 dl. mens at nå har forbruket sunket med mellom 1-1,5 dl. på mila. SilkeMotor er tydeligvis en helt annen og mye bedre teknologi. Jeg anbefaler gjerne Silke til alle medtrafikanter. Jeg helte Silkeoljen i motoren og stripset på Sparemagnetene, nå sparer jeg 17% diesel på min Ford Mondeo 2.0 på langtur. Dette er så enkelt at selv "mor" kan gjøre det. SilkeMotor oljer og magneter kan anbefales - jeg er svært fornøyd! Kunde i Haugesund Jeg har en Volvo 940, 1995 mod. som har kjørt 175.000 km. som jeg behandlet med SilkeMotor og renset motoren som anbefalt. Selger antydet en nedgang på 10-12% men resultatet ble på hele 22% og det er jo helt vilt... SilkeMotor kan jeg absolutt anbefale. Silkeglad kunde nordpå. Jeg har tidligere brukt et Teflon produkt i motoren på Min Citroen XM og merket at den gik ned i forbruk, men så fik jeg høre om SilkeMotor. Nå har jeg tappet ut Teflonen og oljen og hatt på SilkeMotor oljen istedenfor. Med Teflonen i motoren kunne jeg redusere forbruket med ca. 0,5 dl. mens at nå har forbruket sunket med mellom 1-1,5 dl. på mila. SilkeMotor er tydeligvis en helt annen og mye bedre teknologi. Jeg anbefaler gjerne Silke til alle medtrafikanter. Jeg behandlet først en Jeep Cherokee hvor motorgangen ble mykere og bilen fikk mer effekt. Mest interessant var det nok at forbruket falt med ca. 2 dl. pr. mil. Dette er mildest talt svært bra og nå har vi behandlet de andre firmabilene også. Daglig Leder i Bærum Vi testet ut SilkeMotor produktene på en av våre varebiler og så straks at dette var veldig god økonomi da forbruket gikk ned med 2-3 dl. pr. mil. Nå har vi behandlet alle våre firma og privatbiler, mer enn 10 tilsammen og vi er svært fornøyd. SilkeMotor sortimentet anbefaler vi gjerne. Transport Leder Drammen Jeg har behandlet 4 biler, 3 traktorer og en mobil bandsag med dieselmotor. Mest imponert er jeg over at min John Deere ramme traktor nå starter uten gløding selv i minus 10 grader. Alle motorer har redusert forbruket med mellom 10 og 25% og trekker nå bedre en noen gang før. Bandsagen hadde før problemer med å skjære stokker på 65cm. i diameter, men etter behandling med SilkeMotor skjærer den alle størrelser uten problemer. SilkeMotor kan absolutt anbefales! Skogsbonde i Telemark" Noen med erfaring på desse produktene? Eg stiller meg sterkt tvilende... Mr. Erling reagerte på dette 1
flonoen Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Det høres iallefall svææært suspekt ut. Dårlig språk, vage opplysninger, og veldig rart at det ikke er mer kjent om det virkelig er så revolusjonerende! Mr. Erling reagerte på dette 1
hillmar Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Jeg falt innom siden dems i dag jeg også. Og jeg henger meg på tvilen din! Hvorfor er ikke dette mer utbredt hvis det er slike vidunderprodukter? Hvorfor kommer ikke biler levert fra fabrik med en slik behandelig? Det er bare noen av spm. som dukker opp i hodet mitt når jeg leser sånt. Mr. Erling reagerte på dette 1
NiklasJa Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Mente å huske at det var en mythbusters episode hvor de testet disse magnetene og hydrogen gassen. Et kjapt google søk viste at det var episode 53. Begge mytene ble.... busted såklart. Har heller ikke noen tro på Oljen og de vidunderlige Boron partiklene. Det beste er når han skriver Boron partiklene er dessuten et natursalt.... i spørsmål og svar delen av siden.Kan liste opp noen av de vidunderlige tingene dette natursaltet kan gjøre: Endrer SilkeMotor på oljens egenskaper ?Nei det gjør den ikke. Og årsaken til dette er at oljen nå rett og slett bare er en "transportør" av Boron CLS partikler rundt i motoren. Når så motoren er helt ren begynner Boron CLS partiklene å feste seg til metallet rent fysisk, slik at de bygger en legering på metallet som til slut blir på 85% av hardheten til en Diamant. Boron partiklene har også den egenskap at de kan "fylle igjen" mindre slitasje sprekker i metallet fra tidligere bruk, slik at motorens opprinnelige kompresjon gjenopprettes. En SilkeMotor motor behandling varer normalt i 150.000 km. da Boron partiklene i overflatelegeringen er delvis selvfornyende, slik at de nesten ikke slites på selv etter ekstrem lang tid. Dette er helt unikt i verdens sammenheng og denne teknologien er naturligvis patentert. Jeg er ikke skeptisk, jeg ler. Mr. Erling reagerte på dette 1
Luftwaffel Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Dette Boronstoffet høres jo genialt ut hvis man skal tette oljekanaler!
knut_olestad Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 http://www.lenntech.com/Periodic-chart- ... s/B-en.htm Kan ikke helt se at opplysningene deres om boron helt stemmer nei..
E36Cab1 Skrevet April 28, 2009 Forfatter Skrevet April 28, 2009 Er sikkert mangen som biter på desverre...
deerepower Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 john deere ramme traktor.. hva fanken er det? hørte aldri om det på felleskjøpet i min læretid hvertfall:P i såfall hvis dem mener rammestyrt/midjestyrt. så er det ingen sånne i norge..etter hva jeg har hørt
Odd-M Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Den dummeste idiot er ennå ikke født. Ergo har "firma" av type Silkemotor med Boron-lurium livets rett. Noen som husker tabelettene som skulle spare bensin? Sparemagneter? Pulstar tennplugger?
winchester Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Haha, de som går på dette må være kronidiot.
Hakon Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 "Laboratorier og fra Energi Effektiviserings Firma" Virker som det overnevnte firma tror store bokstaver og ord delings feil gir et mer troverdig inntrykk. morsomt... Dette er 100% sikkert ren humbug Mr. Erling reagerte på dette 1
E36Cab1 Skrevet April 28, 2009 Forfatter Skrevet April 28, 2009 Kunne tenkt å tatt meg en "fagprat" med denne personen,helst over en pils eller 3 hehe... Hadde sikkert vært
Deep Dish Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Siden er registrert under PEDERSEN TORBEN MARKETING. I firmaets registrering står det at firmaet bla skal drive med skadedyr.!! Mr. Erling reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå