Michael Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Finner bare Swartz II på lappen i motorrommet... men lakkereren ville ha den koden med tall... noen som vet hvor jeg finner den....? Dette er på en e36 touring.... på den gamle coupen min så stod det på sammen sted men det var med den tallkoden og Prøvde å søke litt å da stod det noen steder at Swartz II er en tett farge med klarlakk Takker for alle tips
Thundercoil Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 har du prøvd å kontakte jæger? De kan finne ut mye rart
JoCCe Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 på samme lappen på støt demper tårnet så står det koden feks 7/244 da er 244 koden, det er en sølvfarge til bmw. Men om jeg ikke husker helt feil så er bmw 744 Swartz, eller så var det jet black Uansett, koden står på samme lappen, med liten skrift på demper tårnet
Michael Skrevet April 28, 2009 Forfatter Skrevet April 28, 2009 jo...lurte på om jeg skulle ringe til bmw i morgen, dem vet jo garantert det
Michael Skrevet April 28, 2009 Forfatter Skrevet April 28, 2009 på samme lappen på støt demper tårnet så står det koden feks 7/244 da er 244 koden, det er en sølvfarge til bmw. Men om jeg ikke husker helt feil så er bmw 744 Swartz, eller så var det jet black Uansett, koden står på samme lappen, med liten skrift på demper tårnet takktakk, skal sjekke det i morgen, har ikke finstudert lappen
Ullsokk Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 668/2 står det på blekka i under panseret. 668 er schwarz II = Jet Black
fast Dog Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 og jeg spørr igjen, hva betyr / 2 ? Tallet etter "skråstrek" er nyansen!
JoCCe Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 Er det "nøyansen"? I standox's lakk sortiment er det ikke noe som heter nøyanse 2, heller ikke i RM/glassurit, så det 2 tallet er nok ikke det. Er bil lakkerer, og har enda ikke funnet ut hva det forran skråstreken er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå