Winther24 Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 ET RART LAND VI BOR I Ung mann festet fra seg førerkortet I Egersund kan du miste førerkortet hvis du spiller høy musikk og fester mye i helgene LES MER PÅ AFTENBLADET - http://www.aftenbladet.no/lokalt/1021056/Ung_mann_festet_fra_seg_foererkortet.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 At det var!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Heilt sjukt! Hva har lappen med festing å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Glad ikke jeg har mistet lappen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Det der hørtes da bare helt sykt ut?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Winther24 Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 burde ha mistet lappen for lenge siden jeg da haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Dette virker veldig merkelig. Er det virkelig hjemmel i lov for dette beslaget som åpenbart ikke har noe direkte med bilkøring å gjøre. Spennende å se hvem som vinner frem og om det eventuelt skaper presedens for liknende saker i fremtiden. Isåfall tror jeg mange bør passe seg. (selv om det er uheldig å skape irritasjoner for naboer gang på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Dete blir feil, Ta nå heller stereoanlegget til gutten da om han spiller for høy musikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 What.?? Dette kan jo ikke være seriøst.!!?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Winther24 Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 ikke første april :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Yes, jeg er fra Egersund Utrolig hva politiinspektørene der nede kan finne på, selv om mine !fleste! erfaringer med dem er positive... Ja, det er hjemmel for det...Er du stadig beruset (les: alkoholiker), så vil du få en liten lapp på deg, som gjør at du ikke vil kunne få utstedt førerkort. (ikke tilstrekkelig edruelighet) Denne unge mannen kan imidlertid ikke under noen omstendigheter, så vidt jeg ser det, gå inn under denne hjemmelen, da det er snakk om helgefyll. Hadde han vært litt berusa hver dag, kunne jo politiet tatt fra ham retten til å føre bil, ettersom han aldri hadde vært i stand til å føre den likevel.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 åååå faen...eg som krangla litt med exen her om dagen...ryker førerkortet mitt da????? hva faen er dette for ett samfunn...nå må det faen meg gjøres noe!!!!!!!!!! hva har dette med ett førerkort og gjøre?var dette det eneste dem kunne finne på og gjøre det surt for denne karen!! hadde leid inn dem beste advokatene i norge og ræææævkjørt staten... krevd mange penger i erstatning for ærekrenkelse for totalt ulovlig straff!!!! hva blir neste!!!!!!!!!!! hvor er kongen i dette bildet her??har han ingenting og si den jævla snylteren?????? fy faen og deilig det er og få ut noe dritt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Ingenting overrasker meg lengre...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Politiet kan ta lappen for fyll ja, førerkort kan beslaglegges hvis man ikke er edruelig og pålitelig heter det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Blir ett kjipt år for russen gett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå