Gå til innhold

Festet for mye - Mistet førerkortet

Winther24
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette virker veldig merkelig. Er det virkelig hjemmel i lov for dette beslaget som åpenbart ikke har noe direkte med bilkøring å gjøre.

Spennende å se hvem som vinner frem og om det eventuelt skaper presedens for liknende saker i fremtiden. Isåfall tror jeg mange bør passe seg. (selv om det er uheldig å skape irritasjoner for naboer gang på gang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, jeg er fra Egersund :roll: Utrolig hva politiinspektørene der nede kan finne på, selv om mine !fleste! erfaringer med dem er positive...

Ja, det er hjemmel for det...Er du stadig beruset (les: alkoholiker), så vil du få en liten lapp på deg, som gjør at du ikke vil kunne få utstedt førerkort. (ikke tilstrekkelig edruelighet)

Denne unge mannen kan imidlertid ikke under noen omstendigheter, så vidt jeg ser det, gå inn under denne hjemmelen, da det er snakk om helgefyll. Hadde han vært litt berusa hver dag, kunne jo politiet tatt fra ham retten til å føre bil, ettersom han aldri hadde vært i stand til å føre den likevel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå faen...eg som krangla litt med exen her om dagen...ryker førerkortet mitt da?????

hva faen er dette for ett samfunn...nå må det faen meg gjøres noe!!!!!!!!!!

hva har dette med ett førerkort og gjøre?var dette det eneste dem kunne finne på og gjøre det surt for denne karen!!

hadde leid inn dem beste advokatene i norge og ræææævkjørt staten...

krevd mange penger i erstatning for ærekrenkelse for totalt ulovlig straff!!!!

hva blir neste!!!!!!!!!!!

hvor er kongen i dette bildet her??har han ingenting og si den jævla snylteren??????

fy faen og deilig det er og få ut noe dritt i dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...